BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 czerwca 2024, 15:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [eXX] Visco - pytanie
PostNapisane: 27 lutego 2007, 17:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 174
Lokalizacja: Chybie/Bielsko-BiaÂła
Witam.
Mam pytanie odnośnie visco. Czy może się ono zepsuć w taki sposób, że po odpaleniu auta jest trochę sprzęgnięte co powoduje długie nagrzewanie się samochodu. A później już po nagrzaniu się auta vicso nie sprzęga się do końca jak powinno i wskazówka na wskaźniku przekracza połowę o jakieś 2-3 mm? Dodam jeszcze że jak jest mróz to wskazówka nawet utrzymuje się na środku skali, za to przy obciążeniu silnika (pod górkę w czterech ludzi) wskazówka potrafi wychylić się jeszcze bardziej niż te 2-3 mm poza połowę.
Czy za to wszystko może odpowiadać uszkodzone visco? Z góry dzięki za odpowiedzi :padam:

_________________
BMW Klub Podbeskidzie

Obrazek


Ostatnio edytowano 27 lutego 2007, 17:42 przez kemot324, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2007, 17:41 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
kemot324, visco rano jak jest zimno jest zawsze sprzęgnięte dopiero po delikatnym rozgrzaniu się rozłącza to jest normalne .

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2007, 17:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 174
Lokalizacja: Chybie/Bielsko-BiaÂła
To wiem biały, ale dzięki. Chodzi mi o to że dość długo się nagrzewa do temperatury roboczej. A jak już się nagrzeje to wskazówka przekracza pion. Praktycznie cały czas jest na żółtej kresce, a przy obciążeniu (pod górke) dochodzi do czerwonej, ale później wraca do żółtej.
Obrazek
Z tego co widziałem to w każdej beemce wskazówka jest idealnie w pionie, a u mnie niestety nie. Czy to może być wina visca?

_________________
BMW Klub Podbeskidzie

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2007, 17:54 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
moze byc wina i visca i pompy wody ktora moze nie wydala juz jak powinna...termostatu jestes na 100% pewien ze masz odpowiedni i ze jest sprawny?czasami zdarza sie ze nowe termostaty nie funkcjonuja jak nalezy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2007, 17:55 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
kemot324 napisał(a):
Czy to może być wina visca?


Chyba raczej pompy wody , ale jak piszesz że visco się nie zesprzęgla dobrze to prawdopodobnie jest visco padnięte

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2007, 18:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 136
Lokalizacja: Brighton/Kroscienko
A to iekawe bo u mnie jest na 62,czasem przy podjazdach dochodzi do 67.Zaobserwowalem to po przedwczorajszej jezdzie,wlasnie wtedy kupilem autko.Zrobilem tym autem dopiero jakies 130 km.

_________________
szesc cylindrow, 9 litrow pojemnosci i 310 koni


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2007, 18:04 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
gagapuk napisał(a):
A to iekawe bo u mnie jest na 62,czasem przy podjazdach dochodzi do 67.Zaobserwowalem to po przedwczorajszej jezdzie,wlasnie wtedy kupilem autko.Zrobilem tym autem dopiero jakies 130 km.


to jest źle :( bo w BMW wskazówka stoi idealnie w pionie

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2007, 18:04 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
gagapuk w takim razie masz do ywmiany termostat.autko sie ciagle niedogrzewa co nie jest zbyt poprawne.raz ze wiecej pali dwa ze nie pracuje w optymalnej temperaturze...no i w srodku nie jest tak cieplo jak powinno


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2007, 18:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 136
Lokalizacja: Brighton/Kroscienko
Hmm,to ciekawe.Dwa dni temu kupilem te samochod a 5 dni temu byl na przegladzie w serwisie i wymieniali wszystkie plyny (mam pieczatke w ksiazce serwisowej) i myslicie ze nie zauwazyli tego?

_________________
szesc cylindrow, 9 litrow pojemnosci i 310 koni


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2007, 18:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 174
Lokalizacja: Chybie/Bielsko-BiaÂła
Co do pompy wody to nie wiem jak sprawdzić czy jest odpowiednio wydolna, ale patrząc do zbiorniczka strumień z przelewu jest ciągły.
A termostat jest nowy, ale sam już nie wiem czy jest dobry, czy przypadkiem nie jest do TD. Tylko że według realoem do TD ma temp otwarcia 80*, a do D 90* i wynikałoby z tego że powinien się nie dogrzewać a nie przegrzewać.
Czy może to być jeszcze wina zakamienionej chłodnicy?

_________________
BMW Klub Podbeskidzie

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2007, 18:10 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
skoro byl w serwisie to mozliwe ze jest zle odpowietrzony.sprobuj ponownie odpowietrzyc uklad chlodzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2007, 18:13 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
moze byc zapchana chlodnica - dobra uwaga.ale cos mi swita ze to moze byc pompa wody niewydolna.teromstat odtwiera sie przy 90 stopniach czyli prawidlowo ale pompa nie nadaza pompowac cieczy...wymieniales pompe wody w aucie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2007, 18:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 174
Lokalizacja: Chybie/Bielsko-BiaÂła
:zawstydzony: Pompy jeszcze nie wymieniałem, nawet nie wiem czy ktoś kiedyś ją wogóle ruszał. Zawsze myślałem że pompa wody albo działa, albo nie. Co to znaczy że jest niewydolna?

_________________
BMW Klub Podbeskidzie

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2007, 18:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 136
Lokalizacja: Brighton/Kroscienko
Kornelio napisał(a):
skoro byl w serwisie to mozliwe ze jest zle odpowietrzony.sprobuj ponownie odpowietrzyc uklad chlodzenia...


Nie mam zielonego pojecia jak to zrobic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2007, 18:26 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
niewydolna znaczy ze przepompowuje mniej cieczy w danej jednostce czasu niz powinna.

gagapuk poszukaj na forum bylo duzo o odpowietrzaniu.napisz o jakie auto chodzi bedzie latwiej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2007, 18:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 136
Lokalizacja: Brighton/Kroscienko
Kornelio napisał(a):
niewydolna znaczy ze przepompowuje mniej cieczy w danej jednostce czasu niz powinna.

gagapuk poszukaj na forum bylo duzo o odpowietrzaniu.napisz o jakie auto chodzi bedzie latwiej


Poszukam na forum,a chodzi o 328 z 1996 roku,sedan.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2007, 19:40 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 506
Lokalizacja: Kęty/Chełmek i okolice :)
gagapuk napisał(a):
Poszukam na forum,a chodzi o 328 z 1996 roku,sedan.

Uzupełnij profil, tak bedzie latwiej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2007, 19:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 136
Lokalizacja: Brighton/Kroscienko
asek22 napisał(a):
gagapuk napisał(a):
Poszukam na forum,a chodzi o 328 z 1996 roku,sedan.

Uzupełnij profil, tak bedzie latwiej.


Zrobione,niestety zdjec aktualnie nie posiadam ale postaram sie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2007, 22:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
kemot324 napisał(a):
Pompy jeszcze nie wymieniałem, nawet nie wiem czy ktoś kiedyś ją wogóle ruszał. Zawsze myślałem że pompa wody albo działa, albo nie. Co to znaczy że jest niewydolna?

ja też uważam że pompa albo działa albo nie :] więc niewiem co by to miało zmienić chyba żeby się łopatki połamały ale to chyba przy przebiegu pół miliona kilometrów :rotfl: .
Niejedną pompę wymieniłem i niespotkałem się z tym , zato było padnięte uszczelnienie slizgowe lub łożysko.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 93 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL