BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 09:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2007, 22:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Ukasz napisał(a):
jak juz bedziesz miał rozebrane to wszystko by nalezało wymienić coby za jakiś czas się nie okazało że znowu problem.....

dokładnie, :D
padł mi dociśk sprzęgła w m30 i jak na własnej skórze sie przekonałem jaki jest problem z demontażem, w domowych warunkach i bez kanału. to od razu zrobiłem komplet ;przetaczanie docisku ,regeneracja tarczy i oczywiści nowe łozysko wyciskowe, i zapomniałem o sprzęgle przez następne kilka lat, a potem sprzedałem auto.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2007, 15:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
Na ile km, przy normalnej eksploatacji, powinno wystarczyć fabryczne sprzęgło?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2007, 18:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
ja czytałem gdzies kiedyś że na 100000km ale wg mnie to jest dolna granica, i oczywiście ' normalna exploatacja' to jest pojęcie względne.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 00:33 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
No dobra, spzęgło wymienione (LUK od Stonesa1 :pada: ) w Mag Polu

ale pojawił się problem...

Auto stało w warsztacie w sumie z weekendem... od czwartku do dzisiaj - środa (przez weekend regenerowano turbinę na ul.Obozowej). wymienione:
sprzęgło
turbina zregenerowana
hamulce przód
wahacze przód
olej, filtry oleju, powietrza, paliwa
trochę drobiazgów

Przy odbiorze samochodu właściciel mówi, że auto straszny diabeł, i pyta czy auto było chipowane, bo jak na jego gust to wydaje się być mocniejsze od seryjnego... i żebym się przejechał, bo wciąż, mimo nowego sprzęgła ślizga się na III przy mocnym depnięciu...
Ja w szoku...
Jazda próbna... I rzeczywiście tak jest jak mówią w warsztacie. Przy mocnym depnięciu, ślizga się n a III biegu i na IV też... Serwis mówi, żeby pojeździć 2-3 dni i zobaczymy czy się ułoży... jak to, kurcze, coś nie tak i samo się ułoży? . CO JEST GRANE, CZY KTOŚ MA JAKIŚ POMYSŁ???? CO TO MOZE BYĆ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 05:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
bierute napisał(a):
wydaje się być mocniejsze od seryjnego... i żebym się przejechał, bo wciąż, mimo nowego sprzęgła ślizga się na III przy mocnym depnięciu...
Ja w szoku...
Jazda próbna... I rzeczywiście tak jest jak mówią w warsztacie. Przy mocnym depnięciu, ślizga się n a III biegu i na IV też...
:szok: :szok:
to masz problem :kwasny: a zmieniali ci komplet ?? czy tylko tarcze ??
A pedał ma luz???czy bierze od samego początku ????,
może jaką machloję zrobił :zdziwko: :zakrecony: ,Zeby nowe sprzęgło ślizgało , i to na wyższych biegach :zdziwko:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 07:04 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
sprzęgło kompletne (w e39 inaczej sie nie robi), pedał nie ma luzu, zbiera bardzo ładnie od początku... czy to może być coś z przeniesieniem napędu (skrzynia, wał, most itd..)???

Warsztat (Mag Pol) jest na prawdę w porządku, nie podejrzewam nic złego z ich strony - właściciel bardzo sympatyczny, pracownicy też... No i dużo wiedzą o BMW. Ale jak widać nie wszystko...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 07:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
bierute napisał(a):
sprzęgło kompletne (w e39 inaczej sie nie robi), pedał nie ma luzu, zbiera bardzo ładnie od początku... czy to może być coś z przeniesieniem napędu (skrzynia, wał, most itd..)???

nie znam sie na e39 ale wg mnie sprzęgło nie powinno zbierać od samego początku , bo to własnie moze swiadczyć o jakimś felerze który powoduje ze zanim naciśniesz pedał to sprzęgło już jest lekko wysprzeglone , nie sądzisz???
Proponuję aby inni własciciele tego modelu wypowiedzieli sie jak jest u nich ;)
z tego co wiem to mechanizm hydrauliczny sprzegła ma własciwosci samoregulujące dla kasowania luzu w miarę zuzywania sie sprzęgła , ale problem moze byc gdzies przy pedale , bo on nie powinien łapac od samego początku , wiem ze e39 jest juz samochodem bardziej zaawansowanym technologicznie , ale w moich byłej e28 i aktualnej e34 zawsze na sprzegle był i jest delikatny luz.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 08:57 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
Masz dużo racji, może sie trochę nieprecyzyjnie wyraziłem - sprzęgło łapie raczej tak jak powinno - jest ciut luzu przy podłodze, ale potem szybko łapie w objęcia..., trzyma do momentu wejścia na obroty, gdzie jest najwiekszy ciąg (III bieg ok 2000-2500 obr/min) ale sprawdzę dla pewności jeszcze raz...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2007, 14:25 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1137
Lokalizacja: Świetochłowice
Garaż: bylo e39V8 e38V12 e65V8 e60
napewno sprzegło nie powinno brac od razu mam e39 ...i nie mam takich objawow u siebie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 66 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL