A nie bierzecie pod uwagę że jak się zrobi gorąco pod maską to załącza się wisko ? Te śmigło sprawia wrażenie jak bym ciągnął przyczepkę. Gdy jest wyzwanie z pod świateł w upalny dzień to na czerwonym muszę przytrzymać na 3000RPM żeby się schłodził i wisko ucichło bo bym przegrał z słabszym autem.
W E36 miałem wisko na wymarciu i kupiłem zamiennik za 120zł i myślałem że to jego wina że aż tak się załącza i żałowałem że nie przeszedłem na elektryczny wentylator.
Ale teraz kupiłem E46 i jest oryginalne wisko i też po mieście w upały często załączone.
U nas jest wielki wentylator przed chłodnicą od klimy i drugi wielki za chłodnicą od wisko. Audi ma inne rozwiązanie za chłodnica oba wentylatory elektryczny i wisko i tam nie czuć tego aż tak że wisko załapało bo są mniejsze i się mieszczą obok siebie.
Pewnie w BMW jest taki wielki wentylator żeby można było palić gumy
