BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 21:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 5 września 2011, 19:05 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 935
Hello! Mam pytanie chodz wiem ze temat byl taki poruszany na podobe ale odp.byly rozne i nie wyjasnione. Dlatego pytam czy po odblokowaniu testu 19 na liczniku i wejsciu w obc mozna gdzies poznac stan przebiegu samochodu chodzi mi o E39 z 97r. A no i czy ktosa z was ma opis calego obc co po kolei oznacza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 5 września 2011, 19:33 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2197
Moje BMW: e60 f25
Kod silnika: m54b30 n52b30
Jak ktos profesjonalnie cofnie to nawet w servisie oryginalnego nie poznasz a co dopiero przy pomocy testu zegarow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 5 września 2011, 20:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
Tak jak pisze wandii, jak ktoś dobrze cofnął to nigdy się tego nie dowiesz
slawek 318 napisał(a):
A no i czy ktosa z was ma opis calego obc co po kolei oznacza
poszukaj na forum.

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 9 września 2011, 14:45 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 935
Chodzi mi o przebieg ze wzgledu na to ze kupilem BMW E39 z przebiegiem 128 tys. :kwasny: co nie za bardzo mi sie wydaje prawdziwe. Co do stanu auta to tak: oryginalny lakier,bezwypadkowy jest,silnik suchy nie poci sie,wszystko przy silniku oryginalne i zawieszenie tez,srodek zadbany,kierownica delikatnie wytarta u gory tylko a tak w okolo jak nowa,mieszki od biegow i recznego nie popekane oryginalne,biegi zmienia sie idealnie,hamulce sprzeglo bez zarzutu,pedaly od hamulca gazu i sprzegla nie wytarte,fotele rowniez nie powycierane..gdzie nie gdzie widac lekkie slady uzytku czyli hm...ciezko powiedziec aha mam kluczyk ma wytarte guziki od zamykanie na pilota,lozysko halasuje w prawym tylnym kole tak podejzewam bo moze tez to byc opona ale nie wiem i lacznik stabilizatora puka.Auto posiada ksiazke serwisowa do 2006 roku z przebiegiem 62 tys. Dlatego jestem tego ciekaw.Na ksiazce pisze tylko BMW 520i i jakis numer. Co o tym myslicie????????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 9 września 2011, 14:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
slawek 318, żeby się dowiedzieć jaki jest przybliżony przebieg to patrzysz na stan auta, książkę serwisową, zadzwoń do ASO z którego są pieczątki i potwierdź czy serwisowali takie auto, bez zdjęć nikt Ci nie powie czy to realny przebieg, poza tym silnika 2.0 nie kupuję się na długie trasy a raczej do miasta, więc to też jest wskazówka.

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 9 września 2011, 15:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1904
Lokalizacja: las nieopodal PMI
Moje BMW: e34
Kod silnika: m30b35
Garaż: się rozje....ł po zimie :/
nie zadręczaj sie przebiegiem jeśli auto jest we wyśmienitej kondycji i nie wykazuje nadmiernych śladów zużycia to i może mieć 250 tyś lub więcej ważne ze jest zadbane ;)
ja niby jak zakupiłem wiśniową miała coś ok 120 tyś :hyhy: hehe

_________________
Obrazek


BMW miłością .. szpera radością a spalanie.??? a ch... ze spalaniem :D
moja wisienka zmiany nowe koło malowanko str7 => viewtopic.php?f=6&t=38330&p=1206767#p1206767
Moja Czarna Mamba => viewtopic.php?f=60&t=103928


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 9 września 2011, 16:00 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 935
nie zadreczam sie tylko to jest dla mnie czytsa ciekawosc...co prawda moj znajomy ma opla zafire i jak go kupywal to mial 28 tys. doslownie nowy a teraz ma cos okolo 80 tys. no i fakt kierownica jest wytarta totalnie miszki od biegow tez i od recznego wiec do mnie powiedzial ze nie mam sie tym przejmowac bo to jest normalne zalezy od tego jak kto uzytkuje samochod.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 9 września 2011, 16:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 165
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B44
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0
Heh nie wiem co ludzie widzą takiego magicznego w niskim przebiegu auta....
W 10 letnim czy starszym aucie liczy się stan faktyczny, a nie przebieg, przebieg się liczy jak auto ma rok/dwa i jest jeszcze w 99% na ori częściach z fabryki, bo później stan zależy tylko od tego jak auto było traktowane i jak naprawiane.

Co komu po 15letnim BMW z przebiegiem 100tys jak ono było używane do zabawy, a podczas tej zabawy katowane, driftowane itp itd. Mimo 100tys przebiegu będzie w dużo gorszym stanie niż takie samo auto po 300tys przejechanych głównie na trasie w normalny sposób bez szaleństw.

Co do przebiegu twojej bumy to raczej nie wierzę w 128tys, w 228 może bym uwierzył, ale 128tys w 14lat?
Nie ma bata bo to by wychodziło po 760km miesięcznie, trochę mało jak dla mnie.

_________________
Moja 540iA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 9 września 2011, 16:12 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 935
tak wlasnie przegladam ksiazke serwisowa i sa same Niemieckie pieczatki bo auto jest z Niemiec prosto.Pieczatki z logo BMW.Ostatni wpis to 28.08.2006 przy przebiegu 61 240 km hm.... teraz mam 129 tys. prawie.A moze jest jakas osoba na forum co pracuje w serwisie i miala by mozliwosc sprawdzenia??Zna ktos moze kogos takiego tutaj??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 9 września 2011, 16:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2776
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: BMW F10 M550D
Kod silnika: N57X
Pogadaj z Kucharzem albo Fryderykiem.

_________________

EKSPRESY CIŚNIENIOWE DO KAWY JURA TO MÓJ ŚWIAT !!! www.primocaffe.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 9 września 2011, 16:32 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 935
ok to jeszcze jedno i nie zawracam glowy.Znalazlem w dokumentach ksizke TUV NORD jest cos tam chyba o zawieszeniu albo o felgach bo pisze HR J17 czy jakos tak wie ktos co to jest?a i jakie powinno miec E39 amory i sprezyny bo u mnie sa srebre z logo bmw i sprezyny niebieskie i tak jakby nisko troszke stoi.Tak mi sie wydaje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 9 września 2011, 16:42 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Ori sprezyny nie sa niebieskie. Pewnie Twoje auto ktos obnizal. Amory jesli maja logo BMW to sa ori. Moja ma na budziku 246 tys, pewnie ze stowka zdjeta, bo fotel juz troche wytarty, kierownica tez a amory dopiero teraz bede wymianiel (siedza ori). Moja piatka ostatnich kilka lat po kraju smigala, wiec amorkom sie wiecej dostalo.

Nie warto dociekac przebiegu, po co Ci to? Z tego co rozmawialem z ludzmi, to do 200 tys fotel skorzany i kiera jest jak nowka. Przy 300 tys widac pierwsze zuzycie tych elementow. Jak fotel mocno styrany to pol miliona lub wiecej. Oczywiscie mozliwe, ze ktos np duzo po miescie jezdzil, czesto wsiadal i wysiadal, ale to przeklada sie w jakis sposob na wieksze zuzycie auta niz np podczas jazdy w trasie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 9 września 2011, 16:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2776
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: BMW F10 M550D
Kod silnika: N57X
co do kierownicy się nie zgodzę.

ślady użytkowania zaczyna nosić po 150tys. chyba że ktoś jeździ tylko i wyłącznie w długie trasy - zero miasta, ale to rzadkość.

ps. mowa o kierownicy skórzanej.

_________________

EKSPRESY CIŚNIENIOWE DO KAWY JURA TO MÓJ ŚWIAT !!! www.primocaffe.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 9 września 2011, 17:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Ciezko to jednoznacznie okreslic. W koncu np kobieta z pierscionkami szybciej wytrze kierownice. Jedni maja miekka skore na dloniach a inni twarda itp. Kiedys mialem taka sprzaczke przy kurtce, ktora uszkodzila fotel w jednym miejscu- ludzie potrafia tez wsiadac w dziwny sposob, tak ze nadmiernie niszcza boczek fotela. Wiadomo jak to jest. Osobiscie uwazam, ze skora na fotelach jest najbardziej miarodajna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 9 września 2011, 17:58 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 935
fotele mam cacy ale delikatnie tylko mam o gory kierownice wytarta i guziki od zamykania na kluczyku te gumowe.Tak jak napisalem wczesniej to znajomy przy okolo 80 tys.ma juz cala kierownice wytarta a co prawda skorzana jest i tak jak wspomnialem kupywal z przebiegiem 28 tys. i wygladal jak nowy w srodku a teraz wyglada jak by mial co najmniej 250 tys. ale on lakiernik z zawodu wiec moze tez dlatego..spocone dlonie do czynienia z roznymi srodkami lakieru itp.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 9 września 2011, 18:56 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Posty: 763
Garaż: było: E39 525TDS, E39 528i, E46 330Ci, E39 M5
Ścieranie kierownicy zależy od tak wielu czynników, że naprawdę nie ma reguły na to, żeby oceniać na tej podstawie przebieg. Zgodzę się też zdecydowanie z BARNABĄ, że to zależy także od tego, czy jeździ się głównie trasy, czy po mieście. Ja na przykład mam wrażenie, że bardzo niszczę/wycieram kierownicę, niezależnie od auta, w które wsiądę. Poza tym jeżdżę głównie po mieście i tego kręcenia, zawracania itp. jest sporo. Skóra na fotelach jest może nieco bardziej miarodajna, ale tu też wszystko zależy od tego, jak ktoś ją traktował i jak o nią dbał.

Jeśli chodzi o przebieg to podobnie jak część z Was, uważam że w kilkunastoletnim aucie zdecydowanie większą rolę odgrywa jego faktyczny stan, aniżeli przebieg. Szczerze mówiąc w ogóle nie zwracam na niego uwagi i śmieszą mnie czasem ludzie, dla których obok rocznika jest to główne kryterium przy zakupie auta. Co za różnica czy auto ma np. 15, 13, 17, czy 11 lat? Jest jakaś reguła na to, że któreś będzie w lepszym stanie? Podobnie jest z przebiegiem.

slawek 318, niewykluczone, że masz podobny setup jeśli chodzi o amorki do mnie. Moje E39 też stoi wyjątkowo nisko. Spotykałem się z różnymi opiniami: jedni twierdzili, że "dobrze usiadł" M-technik, inni natomiast, że nawet jak na sportowe zawieszenie jest za nisko. Ja byłem w tej drugiej grupie i po sprawdzeniu okazało się, że faktycznie mam w swoim samochodzie zgodnie z VIN-em amortyzatory z M-technika, ale już sprężyny nie są seryjne z M-techa (czyli czarne), a właśnie niebieskie z jakimiś napisami sportwerke coś tam. Utwierdziłem się w tym, że jest za nisko jak porównałem, jak siedzi M-technik w E39 mojego brata, a jak siedzi w mojej. Było to widać na pierwszy rzut oka, w dodatku próbowaliśmy kiedyś wjechać do tego samego garażu (o spadzistym wjeździe) i jemu udało się bez problemu, a ja "zawisnąłem".

Niby fajnie, ale mnie to z czasem zaczęło doskwierać, dlatego w przyszłym tygodniu będę wymieniał amortyzatory i sprężyny na ori m-technika.

Pozdrawiam.

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 9 września 2011, 19:19 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 935
jutro podepne fotki mojej E39 do tego tematu i zobaczysz na rzut oka jak stoi ale dzis sprawdzalem to amorki sa srebrne z logo BMW a sprezyny sa niebieskie z tym ze przy kielichu jest bardzo waski zwoj tylko szeroki jest na srodku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 10 września 2011, 09:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Co do kluczykow, to sa one niestety nietrwale- bardzo szybko sie scieraja. Na alledrogo mozesz dostac nowy kluczyk, przekladasz bebechy i nacinasz na wzro starego. Niestety jakosc mizerna, a robic to co roku mi sie nie usmiecha.

Niebieskie sprezyny nie sa ori, pewnie sa nizsze, co sam stwierdziles. Mozesz sie pokusic o zalozenie oryginalnych jesli Ci to przeszkadza. Pamietaj ze sprezyny powinny byc dobrane do amorow, a tak nie jest, co skutkuje szybszym zuzyciem tych drugich.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 10 września 2011, 09:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 165
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B44
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0
slawek 318, Zamiast tu wrzucać fotki to lepiej galerię otwórz i podaj tutaj linka do niej :)
A co do wycierania kiery, to b.duże znaczenie ma też w jaki sposób nią kręcimy, tzn. czy na tak zwane mydełko Fa czy jak to tam nazywają jedną ręką cały czas trąc ręką po kierownicy czy na "przekładkę" czyli krzyżując ręce.

Tak czy siak liczy się to jak auto jeździ i jak się prezentuje choć to drugorzędna kwestia, a nie cyferki na liczniku.

_________________
Moja 540iA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 10 września 2011, 14:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Ze stanu foteli czy tez kierownicy nie zawsze będziemy wstanie stwierdzić jakiego rzędu może być przebieg w danym aucie bo jak wiadomo każda z tych rzeczy jest bez problemu dostępna na podmiankę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL