Pacjent to bmw e90 . Świeca kontrolki od abs i trakcji

po podłączeniu pod kompa pokazało uszkodzenie czujnika lewy tyl , wiec kupiłem dwa czujniki ATE (jeden na zapas) i jest problem , po wsadzeniu nowego czujnika nie dość ze świecą kontroli to jeszcze liniczik podczas jazdy stoi na 20km/po ujechaniu około 5km licznik zaczyna wskazywać prawidłowo az do momentu zgaszenia samochodu ( po odpaleniu jest to samo ) . Po podłączeniu pod komputer w inpa w lewym tylnym kole prędkość cały czas skacze z 1 do 10 km/h .

Wczoraj zamieniłem czujniki z tylu miejscami ( czyli oryginalny działający z prawej strony na lewa a z lewej zamiennik na prawa stronę ) . I teraz jest tak ze wogole licznik nie działa , zasięg paliwa wariuje . Po podłączeniu po Kompa teraz z prawej strony prędkość skacze od 1-7 tak jak było z lewej strony a znowu lewa strona podczas jazdy pokazuje zero pomimo tego ze ten sam czujnik na prawej stronie wskazywał poprawnie.
Uszkodzona pompa ABS/DSC ?