BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 22:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E60] N47 prośba o rozkodowanie błędów
PostNapisane: 29 października 2013, 19:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Witam

Mam taki problem, że raz na jakiś czas jak auto jest mocno obciążone na np na 4 biegu
(czyli są niskie obroty, a ja mu daję gaz do dechy) to dzieje się tak jak działo się to w silnikach
TDI kiedy zapiekała się kierownica turbiny i auto wchodziło w tryb awaryjny.
Po zjechaniu do domu zaczytałem błędy :

4D7F
4E0E

SILNIK n47, auto e60 2007 rok. Auto po CHIPIE na 199KM

Na polskich forach nic nie ma ale znalazłem coś takiego co idealnie opisuje mój problem:

http://forum.bmw5.co.uk/topic/60879-bmw-520d-lci-177-limp-mode/

Drugiego błędu nie znalazłem w necie

Pytanie czy dobrze rozumiem, że najlepiej wrócić do serii, zrobić update softu do najnowszego a potem wrócić do CHIPA?

ps,

Przepływka u mnie zaniża wyniki o jakieś 200-300 jednostek - może to być winą ?

z góry dzięki za odpowiedź.


Ostatnio edytowano 19 listopada 2013, 22:50 przez Beemer12, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] N47 błąd DDE 4d7F - tryb awaryjny?
PostNapisane: 19 listopada 2013, 19:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Mam takie info o błędzie :

4E0E Drallklappensteller Position, Langzeit-Drift

Klapa z zawirowań ? - o co chodzi ?

co do drugiego błędu to dostałem takie info :

"4D7F znalazlem objasnienie, ze dotyczy dezaktywacji wtryskiwacza przy duzych predkosciach, w zwiazku z przekroczeniem limitu momentu
ten blad, moze chip, ktory masz powodować"

Co oznacza przekroczenie limitu momentu dla wtrysku ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL