Dziś trochę jeszcze popatrzyłem i przy próbie sprawdzenia kompresji znalazłem dwie niedokręcone świece więc je dokręciłem ale to nie rozwiązało problemu.
Nie udało mi się jednak zmierzyć kompresji po odpaleniu manometr wskakiwał na 5 i trzymał się na 0- może też coś nie tak mi poszło z procedurą w DISie lub z samym podłączeniem manometru ze względu na długi kanał cewki.
Robiłem też testy vanosów i DIS nie wykrył problemu, proszę rzucić też okiem na wartości adaptacji i wartości aktualne położenia wałków:
http://www.tinypic.pl/nyiymdyavr63Po przyjechaniu do domu wpadłem jeszcze na pomysł sprawdzenia ładowania i tak na szybko z testów zegarów wyszło mi:
-bez obciążenia- do 14V
-pod pełnym obciążeniem światła, podgrzewanie szyby, nadmuch okazało się, że ładowania nie ma- najniższa wartość 12V
Mam też pytania co do DISa co oznacza taka wiadomość?
http://www.tinypic.pl/ymvpon6vjasgi co oznaczają znaczki przy każdym wierszu i dlaczego zbiera się ta lista?
http://www.tinypic.pl/cdo8y4er1g1qPozdrawiam