Cześć Andrew!!
Dzięki za poradę
Znalazłem to praktycznie od ręki.
Wyszło na to,że szukałem niedokładnie.
Widze,że jesteś na prawdę głęboko w temacie bmw więc zapytam jeszcze o coś..
Są tam dwa króćce pod kątem prostym do siebie.
Do drugiego podpiety jest wężyk z takim niby filterkiem biało-czarna beczółka i od czarnej strony nie ma żadnego wężyka,
a chyba powinien być..?
Wg schematu,który mi przysłałeś jest to zaworek podciśnieniowy zwrotny i to powinno byc połaczone z pompą powietrza.
Tymczasem pompa powietrza połaczona jest u mnie bezpośrednio z kolektorem ssącym wężykiem,który bierze początek niedaleko tamtego króćca z którego spadł wężyk od klapki.
I podejżewam teraz,że dziwne dźwięki-stuki membrany w tej pompie powietrza spowodowane są brakiem non return valve
na drodze zasilania jej podcisnieniem.
Czy mogę mieć rację??
Jak możesz coś powiedziec na ten temat to bedę wdzięczny
