BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 17:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46 320D]Falujące obroty silnika, kontrolka DDE
PostNapisane: 10 stycznia 2016, 17:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Cześć,
Jestem tu nowy i nowy w świecie BMW. Moje drugie autko w życiu (bom młody), to BMW. Moje BMW to 320D E46 2001 rok, 150km. Auto kupiłem nie dawno, w sumie jakieś 4 miesiące temu i zaczęły się problemy. Jakie? A no takie:

1. Falujące obroty silnika - silnik jak jest zagrzany, to falują mu obroty (choć nie zawsze). Wrażenie mam takie, jak by coś pobierało za dużo prądu, muli silnik i zaraz się odłacza. Dzieje się tak co 5-7 sekund. Na zimnym tak nie jest, chociaż też się czasem zdarza, że świruje. Na pewno nie jest to elektryczny podgrzewacz wody, ponieważ jak jest niewłączony climatronic dzieje się tak samo. Nie dawno wymieniłem filtr paliwa, szczerze pisząc jakiś najtańszy, wraz z olejami i resztą filtrów. Robiłem sobie to sam. EGR mam przeczyszczony (lecz nie wiem czy jest szczelny, ponieważ był zamontowany na silikonie, ja sobie go odpuściłem i zamontowałem bez). EGR jak by nie było jest zaślepiony, tzn ten mały wężyk jest odpięty i zatkany.

2. Kontrolka DDE. Czasem jak auto dłużej pochodzi na luzie i dodam mu gazu, to potrafi się przelączyć w tryb DDE. Nie raz jak stoje na światłach i dodam mu gazu, to jest to samo. Potrzepie silnikiem, zaświeci się kontrolka i przechodzi w tryb awaryjny. Nie mam zielonego pojęcia czemu tak jest. Filtr paliwa zamontowany jest na 100% dobrze. Wlewałem do diesla płukanki do świec itd, ale dalej to samo. Jeżdżę tylko i wyłącznie na ON Vigor i Verva. Z rana przed pracą jak odpalam samochód, to pompka podprogowa chodzi około minuty, ale zawsze przekręcam stacyjkę szybciej i pali od strzała. Zdarza się, że jak pompka się wyłączy i poczekam chwile, to jak kręcę to potrzebuje około 2 sekund aby odpalić auto. Nie wiem, może to ma coś wspólnego z pompką wraz z falującymi obrotami?

Co polecacie? Zamówiłem kabelek do INPY i czekam aż przyjdzie, chociaż wątpie, że sobie poradzę przy diagnostyce. Jakieś sugestie, co to może być, co spróbować itd?
Jeżeli ktoś chce napisać o przepływomierzu, jest okej. Po odpięciu go, auto odpala i od razu gaśnie. Nie ma mowy o działaniu silnika bez podłączonego przepływomierza.

Czekam na wasze posty.
Pozdrawiam,
S.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 320D]Falujące obroty silnika, kontrolka DDE
PostNapisane: 10 stycznia 2016, 17:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 392
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: M47DO1+
Pewnie zawór CR i czujnik do wymiany.. Czasem podczas jazdy jak gwałtownie dodasz gazu też nie wyskoczy dde?

_________________
http://www.autocentrum.pl/awc/danielden ... ia-3-2002/

Moja Beatka <--- CliCk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 320D]Falujące obroty silnika, kontrolka DDE
PostNapisane: 10 stycznia 2016, 17:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Właśnie podczas jazdy on nie wyskakuje, ani przy deptaniu w gaz :P Czasem jak postoi odpalony i mu dodam gazu, to zatrzepie i się załączy kontrolka. Czasem też na światłach jak ruszam. Płynnie ruszam, autko rusza i nagle tak jak by urwanie paliwa i się załącza DDE i tryb awaryjny. W sumie tylko te dwie sytuacje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 320D]Falujące obroty silnika, kontrolka DDE
PostNapisane: 11 stycznia 2016, 08:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 392
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: M47DO1+
No to niebawem dojdzie przy wypredZaniu raz na jakiś czas... Mam to samo. Zobacz błędy na kompie

_________________
http://www.autocentrum.pl/awc/danielden ... ia-3-2002/

Moja Beatka <--- CliCk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 320D]Falujące obroty silnika, kontrolka DDE
PostNapisane: 11 stycznia 2016, 09:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
I u Ciebie jest winien zawór CR i czujnik? Kabel do kompa dojdzie dopiero jutro albo w środę, to się pochwale błędami :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 320D]Falujące obroty silnika, kontrolka DDE
PostNapisane: 11 stycznia 2016, 19:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Hello,
Przyszedł kabel, więc zacząłem diagnostyke. Na początku same problemy, gdyż mam Windows 10 i ciężko mi było to wszystko uruchomić. ;/ Mniejsza. Było 10 błędów, jednak je skasowałem i się już żaden nie pojawił (dałem dupy, bo nie zapisalem ich).
Poniżej przedstawiam zdjęcia z LIVE DATA:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I teraz tak. Poczekałem, aż zaczną się robić problemy. Zaczeły się falowania i na ostatnim zdjęciu podczas falowań skakały dwa ostatnie parametry tj: current railpressure od 220 do 500 oraz current air mass - nia pamiętam od ilu do ilu.

Co sądzicie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 320D]Falujące obroty silnika, kontrolka DDE
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 22:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Hello,
Dobra, albo ktoś teraz pomoże i się uda, albo jadę bunią zjechać ze skarpy i po sprawie :D

pierwszy film: test inpa na jałowym:
https://www.youtube.com/watch?v=k5jCY_XWSww

drugi film: test inpa podczas jazdy:
https://www.youtube.com/watch?v=ze8eWpRx420

Kody błędów co wyskoczyło. Odpinałem i probowałem uruchomić bez: czujnik CR, czujnik wałka rozrządu, przepływomierz. Bez czujnika CR odpalił ale strasznie dziwnie chodził i silnik bardzo drgał, bez wałka w ogóle nie odpalił, bez przepływki odpalił na 2-3 sek i zgasł.
Cytuj:
C O M M E N T
-----------------

12.01.2016
-------------------------------------------------------------

E R R O R M E M O R Y
---------------------------------------

Date: 12.01.2016 20:10:13
ECU: DDE50K47
JobStatus: OKAY
Variant: DDE50K47
-------------------------------------------------------------

RESULT: 7 error in error memory !
-------------------------------------------------------------

4232 4232 (1651) Gluehkerze an Zylinder 3

Error counter: 7
Logistic counter: 40

1. Umweltsatz
Mileage 273590 km
mittlere Motordrehzahl 827.40 rpm
Kühlmitteltemperatur 43.02 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 307.16 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 6.69 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 485.18 mg/Hub
Ladedruckwert 945.22 hPa
linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 11340.00 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Zustand der Glühanzeige 0.00 -

2. Umweltsatz
Mileage 273620 km
mittlere Motordrehzahl 2978.64 rpm
Kühlmitteltemperatur 48.03 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 622.20 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 6.30 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 686.81 mg/Hub
Ladedruckwert 1339.06 hPa
linearisierter APP1 3.94 %
Batteriespannung 13932.00 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Zustand der Glühanzeige 0.00 -

No signal or value
Test conditions fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 42 32 04 06 07 28 6A DF 1E 5D 27 11 4D 60 00 46
00 00 6A E2 6C 62 4F 10 6D 88 05 56 00 00
-------------------------------------------------------------

43F1 43F1 (0) Elektrischer Zuheizer

Error counter: 32
Logistic counter: 39

1. Umweltsatz
Mileage 273590 km
mittlere Motordrehzahl 882.56 rpm
Kühlmitteltemperatur 19.95 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 322.92 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 7.09 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 504.08 mg/Hub
Ladedruckwert 945.22 hPa
linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 13932.00 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 5.92 km/h
Meßpunkt fuer korrigiertes Tastverhaeltnis de 73.25 %

2. Umweltsatz
Mileage 273620 km
mittlere Motordrehzahl 0.00 rpm
Kühlmitteltemperatur 42.02 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 0.00 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 23.63 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub
Ladedruckwert 974.75 hPa
linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 11988.00 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Meßpunkt fuer korrigiertes Tastverhaeltnis de 7.88 %

Signal or value below threshold
Test conditions fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 43 F1 02 06 20 27 6A DF 20 46 29 12 50 60 00 56
06 5D 6A E2 00 5C 00 3C 00 63 00 4A 00 0A
-------------------------------------------------------------

4AB2 XXXX Unbekannter Fehlerort

Error counter: 32
Logistic counter: 39

1. Umweltsatz
Mileage 273590 km
mittlere Motordrehzahl 827.40 rpm
Kühlmitteltemperatur 19.95 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 330.79 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 7.48 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 491.48 mg/Hub
Ladedruckwert 945.22 hPa
linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 13770.00 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Atmosphärendruck 0.00 hPa

2. Umweltsatz
Mileage 273620 km
mittlere Motordrehzahl 0.00 rpm
Kühlmitteltemperatur 42.02 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 0.00 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 23.63 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub
Ladedruckwert 974.75 hPa
linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 11826.00 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Atmosphärendruck 0.00 hPa

No signal or value
Test conditions fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 4A B2 04 06 20 27 6A DF 1E 46 2A 13 4E 60 00 55
00 00 6A E2 00 5C 00 3C 00 63 00 49 00 00
-------------------------------------------------------------

4501 4501 (1025) Abgasrueckfuehr-Regelung

Error counter: 28
Logistic counter: 39

1. Umweltsatz
Mileage 273590 km
mittlere Motordrehzahl 1572.06 rpm
Kühlmitteltemperatur 30.98 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 511.94 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 9.45 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 623.80 mg/Hub
Ladedruckwert 1161.83 hPa
linearisierter APP1 9.45 %
Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 99.24 %
Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 73.25 %
Atmosphärendruck 945.22 hPa

2. Umweltsatz
Mileage 273630 km
mittlere Motordrehzahl 1709.96 rpm
Kühlmitteltemperatur 79.13 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 496.19 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 4.73 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 611.20 mg/Hub
Ladedruckwert 1260.29 hPa
linearisierter APP1 8.66 %
Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 30.72 %
Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 72.46 %
Atmosphärendruck 955.06 hPa

Signal or value below threshold
Test conditions not yet fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 45 01 12 06 1C 27 6A DF 39 51 41 18 63 76 0C 7E
5D 60 6A E3 3E 81 3F 0C 61 80 0B 27 5C 61
-------------------------------------------------------------

3F30 3F30 (403) Raildrucksensor

Error counter: 1
Logistic counter: 40

Mileage 273630 km
mittlere Motordrehzahl 0.00 rpm
Kühlmitteltemperatur 77.12 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 464.68 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 21.27 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub
Ladedruckwert 974.75 hPa
linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 11988.00 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Rohwert des Raildrucks 4979.50 mV

Signal or value above threshold
Test conditions fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 3F 30 01 02 01 28 6A E3 00 7F 3B 36 00 63 00 4A
00 E6
-------------------------------------------------------------

3F70 3F70 (275) Ansauglufttemperaturfuehler

Error counter: 3
Logistic counter: 40

1. Umweltsatz
Mileage 273630 km
mittlere Motordrehzahl 0.00 rpm
Kühlmitteltemperatur 77.12 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 0.00 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 21.27 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub
Ladedruckwert 974.75 hPa
Lufttemperatur Spannungsrohwert 4979.50 mV
Batteriespannung 12312.00 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Atmosphärendruck 955.06 hPa

2. Umweltsatz
Mileage 273630 km
mittlere Motordrehzahl 0.00 rpm
Kühlmitteltemperatur 78.12 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 0.00 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 21.27 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub
Ladedruckwert 974.75 hPa
Lufttemperatur Spannungsrohwert 4979.50 mV
Batteriespannung 11988.00 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Atmosphärendruck 955.06 hPa

Signal or value above threshold
Test conditions fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 3F 70 01 06 03 28 6A E3 00 7F 00 36 00 63 E6 4C
00 61 6A E3 00 80 00 36 00 63 E6 4A 00 61
-------------------------------------------------------------

3EC0 3EC0 (0) Nockenwellengeber

Error counter: 0
Logistic counter: 40

Mileage 273630 km
mittlere Motordrehzahl 744.66 rpm
Kühlmitteltemperatur -50.26 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 0.00 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 0.00 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub
Ladedruckwert 0.00 hPa
linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 0.00 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Meta-Status der KW- und NW-Ereignisverwaltung 0.00 -

Signal or value above threshold
Test conditions fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 3E C0 01 02 00 28 6A E3 1B 00 00 00 00 00 00 00
00 00
=============================================================


Dziwne, że wywalił podgrzewacz wody. Odpiąłem go dzisiaj i pojadę bez niego do pracy. Może jego wina, ale wątpie, bo nie szalało by tak ciśnienie na CR. Coś mi się wydaje, że się wtrysk kłania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 320D]Falujące obroty silnika, kontrolka DDE
PostNapisane: 14 stycznia 2016, 21:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
NIKT NIE POMOŻE!?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 320D]Falujące obroty silnika, kontrolka DDE
PostNapisane: 15 stycznia 2016, 19:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 392
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: M47DO1+
Pierwszy mówi , że masz świecę na 3 garku do wymiany .. czyli do wymiany się zbieraj wszystkich .
Jeszcze chyba masz podgrzewacz cieczy walnięte .. szkoda , że nie zainstalowałeś inpy po angielsku a najlepiej po polsku ;/

_________________
http://www.autocentrum.pl/awc/danielden ... ia-3-2002/

Moja Beatka <--- CliCk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 320D]Falujące obroty silnika, kontrolka DDE
PostNapisane: 15 stycznia 2016, 20:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
INPE mam po polsku na kompie, ale błędy są po niemiecku, nie wiem czemu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 320D]Falujące obroty silnika, kontrolka DDE
PostNapisane: 15 stycznia 2016, 21:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 392
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: M47DO1+
bo instalowałeś pewnie po Niemiecku zamiast w EN i dałeś spolszczenie dopiero ;/

_________________
http://www.autocentrum.pl/awc/danielden ... ia-3-2002/

Moja Beatka <--- CliCk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 320D]Falujące obroty silnika, kontrolka DDE
PostNapisane: 18 stycznia 2016, 12:49 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: m54B30
Witam jestem tu nowym mam taki problem z moim Bmw e46 320 d kupiłem . Wczoraj jadąc do domu zawiecila mi sie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 320D]Falujące obroty silnika, kontrolka DDE
PostNapisane: 18 stycznia 2016, 12:51 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: m54B30
Witam je
stem tu nowym mam taki problem z moim Bmw e 46 320 d kupiłem . Wczoraj jadąc do domu zawiecila mi siekontrolka abs asr i chamulca


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 320D]Falujące obroty silnika, kontrolka DDE
PostNapisane: 18 stycznia 2016, 12:58 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: m54B30
Witam je
stem tu nowym mam taki problem z moim Bmw e 46 320 d kupiłem . Wczoraj jadąc do domu zawiecila mi się kontrolka abs asr i chamulca mechanik stwierdził prawy tylni czujnik. Czy ma to cos wspolnego z falowaniem silnika objaw taki ze skaczą obroty od 900 do 1000 a przy jeżdzie tak jak by do dawal i ujmowal sobie gazu moze byc przyczyna tego czujnika za porade zgory dzienkuje prosze o porady na moj email bwim16@interia.pl z gory dzienkuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 320D]Falujące obroty silnika, kontrolka DDE
PostNapisane: 18 kwietnia 2016, 09:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Hello,
Sorry za odgrzebanie mojego tematu, ale chciałbym się podzielić informacjami nt. mojego problemu w tym temacie. Od czasu założenia tego tematu, do zeszłej soboty cały czas borykałem się z problemem. Moje auto spędziło miesiąc czasu u 3 mechaników i żaden nie znalazł problemu. Diagnoza? Uszkodzone wtryski, hydrauliczne popychacze i bóg wie co jeszcze. Czujnik CR i Regulator na szynie zmieniony. Padła propozycja wymiany pompy wtryskowej, gdyż ona się "podobno" kończy i coś tam zatyka. W końcu zawiozłem auto do mechaników z Centrum BMW przy Balickiej w Krakowie. Z wielkim zaskoczeniem po 2 dniach auto odebrałem naprawione i gotowe do jazdy - czyste, umyte z zewnątrz i wewnątrz! Co się okazało? Problemem okazała się pompka paliwa progowa i regulator dawki paliwa na pompie wysokiego ciśnienia. CENA bardzo przyzwoita bo 2x więcej wydałem za same diagnozy i metody wójka Cycka - podmień i sprawdź. Obsługa w CENTRUM BMW profesjonalna, kawka, woda, cukiereczki :) Z całym serduchem mogę polecić :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 320D]Falujące obroty silnika, kontrolka DDE
PostNapisane: 18 kwietnia 2016, 16:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 392
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: M47DO1+
Pompę progiwą musiałeś mieć lipę albo chińską. U mnie tez był problem . Czasem dde przy bucie albo najgorzej ruszanie ze świateł gdy byłem w trasie , ruszanie to często szarpnie i gaśnie albo tryb awaryjny. Komputer pokazywał zaworek na szynie CR ( dwa błędy) a problem był po stronie zaworu ciśnienia paliwa na pompie CR . 3 lata sie męczyłem zanim sie wkurzyłem i znalazłem problem :p

_________________
http://www.autocentrum.pl/awc/danielden ... ia-3-2002/

Moja Beatka <--- CliCk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 320D]Falujące obroty silnika, kontrolka DDE
PostNapisane: 27 listopada 2016, 08:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
danieldeni20 napisał(a):
Komputer pokazywał zaworek na szynie CR ( dwa błędy)

jakie to były błedy?

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL