BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 15:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] 530 D nie chce zapalic :(((( brak reakcji na kluczyk
PostNapisane: 18 listopada 2007, 18:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Olsztyn
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Od niedawna mam piekna E39 530 D w automacie z 1999 roku i wszystko bylo pieknie do momentu gdy wsiadlem z rana do auta i autko nie chcialo mi odpalic tzn po przekreceniu kluczyka zapalily sie lampki zgasly przekrecilem dalej i zadnej reakcji glucha cisza jakby cos nie laczylo nic nie przygasalo a rozrusznik nie krecil :((( 0 reakcji na kluczyk Po poludniu gdy wrocilem z pracy otworzylem maske wzielem klucz do kol i postukalem w rozrusznik i spr. ponownie ucieszylem sie ze silnik zakrecil slabo i lampki przygasly i pozniej znow glucha cisza:/ Pomocny okazal sie kolega swoim autkiem i przy pomocy kabelkow mlotka i drugiego akumulatora autko odpalilo i dzialalo przez 2 dni i znow na nowym akumulatorku nie chcoialo zakrecic rano i mialo rozladowany akumulator bo zamialczalo 2 razy i bez stukniec w rozrusznik nie mozna bylo jej odpalic :(((

Prosze o jakas podpowiedz czy to wina slabego akumulatora i rozrusznik ma prawo wogole nie reagowac na kluczych chodzi mi o to ze przy slabym akumulatorku rozrusznik w tych autkach wogole nie reaguje co objawia sie przygasaniem lampek i czuciem ze proboje zaktrecic ale nie daje rady....

Czy tez to wina rozrusznika ze cos tam w nim nie laczy i nie styka i nie chce zakrecic bo sam juz nie wiem gdzie szukac przyczyny czy kupic nowiutki akumulator czy zaczac naprawiac rozrusznik... :(((

A moze tez autko nie doladowywuje akumulatorka i nie ma sily rano po wczesniejsdzej jezdzie zapalic ale zadne lampki od ladowania sie nie pala:((((


Ale jest jedna wskazowka gdy slucham rozrusznika po przekreceniu kluczyka to slyuchac jakby cos w nim "psztyknelo" ale dalej zero reakcji!!!!


Nastepne pytanko dotyczy czy gdy jest slaba bateria w 3l dieslu i jego akumulator ma 92ah to inne autko np 1,9tdi z golfa moze dac rade w odpaleniou tego dilnika po podlaczeniu go kabelkami do slabego silnika na sopalonym sielniku tdi czy tylko taki moze pomoc ktory ma tez duzy akumulator chodzi mi o prad rozruchowy ???


Prosze bardzo o pomoc i dziekuje za wszelkie instrukjce od czego zaczac szukac usterki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 18:51 
mam ten sam problem w e46 318is jak cos bedziesz wiedzial co to to daj znac


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 19:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 264
Lokalizacja: Kielce- Huntingdon
Moim zdaniem masz kilka opcji:
1) akumlator nawet nowy może być przez coś rozładowywany w ciągu postoju
2)rozrusznik się skończył
3)może coś ze stacyjką jest nie tak u siebie miałem tak że kontrolki świeciły a reakcji rozrusznika zero,okazało się że ten bolec w stecyjce się (nie wiem jak on się dokładnie nazywa to ten który wchodzi w kostkę) złamał i obkręcał kostkę tylko do położenia w którym kontrolki się zapalały i dalej przeskakiwał tylko czemu działa po stukaniu młotkiem w rozrusznik?
Nie głupim rozwiązaniem będzie podjechać do mechanika powiedzieć że chcesz sprawdzić co i jak i ile za naprawę bo nie wiesz czy wystarczy Ci kasy jak Ci powie dokładnie co to sam będziesz wiedział czy dasz radę czy nie. Osobiście jako najbardziej prawdopodobne uważam opcję nr 1
Jeżeli chodzi o odpalenie przy pomocy innego auta to z tego co wiem nie odgrywa to dużej różnicy. Po podłączeniu kabli silnik powinien chwilę pochodzić na zwiększonych obrotach które powinno się utrzymywać także przy próbie odpalenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 19:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Olsztyn
dzieki wielkie :)

Musze jeszcze dodac ze nie wiem czy ten orginalny akumulator jest jeszccze dobry bo ladowalem go dzis juz 12 godzin Wszystkie swiatla i lampki pala sie dobrze i nie widac na pierwszy zut oka zse to jego wina, ale jak juz proboje zakrecic to cisza brak reakcji a jak stukam w rozrusznik w celu zruszenia szczotek czy cos w tym stylu to troche zalapie rozrusznik i troche kreci i jak kreci silnikiem to tak jakby mocy nie mial albo slychac jakby cos w nim psztyknelo albo zgrzyta w nim i nie kreci jakis bedix czy cos nie znam sie na budowie jego i koniec moze cos szczotki j nie stykaja albo jets tak slaby aku ze nie ma sily.

Muszejeszcze dodac ze jak juz odpali auto na dobrym akumulatorze to pozniej elegancko pali za kazdym razem tylko rano znow to samo albo ledwo kreci albo wcalenie kreci i albo 2 akumulzatory slabe albo stukam i pukam i sie udaa albo rozrusznik :((((
nie wiem sam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 20:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 666
Lokalizacja: WGR
Moje BMW: ciemne coupe
czyli "skończył" ci się rozrusznik , nie wiem czy w bmw się da bo nigdy rozrusznika od takiej nie rozbierałem , ale wymiana szczotek i tulejek powinna pomóc

_________________
Bokiem Można Wszędzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 21:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 264
Lokalizacja: Kielce- Huntingdon
Nie dziękuj naciskaj POMÓGL ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 listopada 2007, 22:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Olsztyn
chlopaki nie uwerzycie to szczotki w rozruszniku byly przyczyna moich zmartwien i klopotow z odpalaniem wypobowalem 20 akumulatorow 15 samochodow z kalblami i nic:(((( a wystarczylo 1 popoludnie zeby wyjac rozrusznik wymienic szczoteczki za 24zyle i pali jak fumkiel nowka nie smigany :))))))
:hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL