Cześć Wam
Jestem tutaj nowy, sporadycznie przegladam Wasze forum ale jest to moj pierwszy post. Korzystalem z wyszukiwarki ale niestety nie udalo mi sie znalezc podobnego tematu. Jestem juz po przejsciach ze swoja E60 (525i 3.0 LCI, N53B30 218KM 2007) - wtryski, cewki, swiece, ogromne zuzycie oleju. Tym razem problem jaki sie pojawil uniemozliwia jazde.
Bledy:
29f2 - Sterowanie wysokocisnieniowe paliwa / high pressure pomp / fuel open loop set too high
29cf - Nie pali na 3 cylinder / Misfire Cylinder 3
2ef7 - Aktywacja temostatu
Auto po odpaleniu, po przejechaniu kilku kilometrow pojawia sie to:

Gasnie podczas jazdy. Zaraz po ponownym odpaleniu blad wraca, silnik pracuje wtedy bardzo nierowno, jakby nie na wszystkie cylindry i za chwile gasnie. Po ok 10 sekundach i po ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy. Po przejechaniu kilometra czasem nawet nie, blad znow wraca. Nie pali sie check engine. Auto bieze duzo oleju, mialo ostatnio wymieniane - swiece (srednio co kwartal), uszczelke pod pokrywa zaworow, czujnik polozenia walu korbowego, czujnik rozrzadu, wszystkie 4 sondy lambda.
3 mechanikow rozlozylo rece gdyz oprocz powyzszych bledow niczego wiecej nie ma. Po resecie wraca wszystko ponownie. 29cf pojawia sie sporadycznie. Wczoraj winowajca byl temostat albowiem podczas jazdy z podpietym komputer blad silnika wyrzucalo gdy temperatura wody przekroczyla 91/92 stopnie. Dzisiaj termostat zostal wyjety i blad silnika pojawia sie juz przy 60 stopniach.
Na zagranicznych forach dzisiaj w nocy wyczytalem ze zniwelowanie bledu 29f2 moze spowodowac obnizenie cisnienia paliwa tzw Lower Fuel Open Loop lecz niestety nie wiem jak to zrobic. Czy moze mi ktos z Was opisac w jaki sposob to zrobic w silniku N53B30?? 29cf moze byc konsekwencja odciec paliwa gdy pojawia sie Engine Fault.
Pierwsza diagnoza mechanika bylo mozliwe zwarcie gdzies na kablach albowiem sam problem pojawil sie ostatnio podczas jazdy na autostradzie przepalila mi sie cala wtyczka od tylniej prawej lampy (kierunek, wsteczny, stop i pozycyjny) a chwile potem mialem wrazenie jakbym uderzyl w sciane, auto szarplo, spadla moc i wyskoczyl komunikat Engine Fault, Reduced Power. To bylo tez gdy w lutym padly mi czujniki polozenia walu i rozrzadu. Prosze Was o pomoc jak temu zaradzic, jak obnizyc Fuel Open Loop