witam , otóz od pewnego czasu zauważyłem ze wzrosło spalanie a auto jakby trochę straciło na mocy .. wczoraj miałem trochę czasu wiec podłączyłem kompa i pokazał błąd '' Sonda Lambda przed katalizatorem rząd cylindrów 2 -Brak sygnału lub niepoprawne działanie " wchodzę w parametry i widzę ze pozostałe trzy pracują (jest jeszcze ta druga przed katalizatorem i dwie za katami ) ,a ich napiecią oscylują w granicach od 0 -1 V a ta jedna stoi w miejscu cały czas na 0.43V .. Więc pomyslałem ze uszkodzona jest Sonda i nie czekając zamówiłem nową Dedykowaną sonde firmy Bosch ,nie zadna uniwersalną z dorabianymi kostkami tylko dedykowaną gotową do montazu ,złozoną razem z wtyczką , tylko P&P , sprawdzoną po VINie o dokładnie takich samych numerach jak ta co miałem poprzednio oryginalną tez boscha

założyłem dziś nową sonde , ucieszony podłaczam kompa aby wykasowac błędy ,wchodzę w parametry a tu nadal to samo ... Nowa sonda tez nie pracuje i stoi w miejscu na 0,43V

niesprawnosć nowej sondy wykluczam poniewaz zamieniłem kable idące do nich i nowa sonda po podłączenu kabla co idzie do tej pierwszej sondy działa elegancko ale wtedy ta pierwsza sonda po podłączeniu kabli od drugiej sondy nie działa wiec tak czy siak jedna nie chodzi i .. proszę o pomoc , moze wie ktos lub ma jakis pomysł co moze byc winne i gdzie szukac przyczyny ?
