BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 11:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Brak wskazania poziomu paliwa
PostNapisane: 15 lipca 2016, 15:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Moje BMW: E39 520i
Kod silnika: M52TUB20
Witam, ostatnio w moim e39 zdarzyła się taka przypadłośc , mianowicie po zatankowaniu większej ilości paliwa niż zawsze tankuję, wskazówka na zegarze po paru dniach zaczęła stopniowo opadac. Wrażenie jakby z baku leciało paliwo - ale na szczęście jest ;) . tylko problem taki że wskaźnik na zegarze opadł na sam dół . na inpie wyszło pare błędów . Czy to może byc uszkodzony pływak w baku ? czy może coś w "zegarach" ?


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Brak wskazania poziomu paliwa
PostNapisane: 15 lipca 2016, 19:13 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B28
Pierwszy do ogledzin powinnien isc plywak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Brak wskazania poziomu paliwa
PostNapisane: 15 lipca 2016, 20:24 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 55
Posty: 701
Moje BMW: e39 523i Touring 99r
Kod silnika: M52TUB25
Garaż: Jestem uzależniony od garażu.
DEŁUu TICO
W moim był identyczny nr błędu(tylko ja mam inpe w j. angielskim), tzn. "199 lever-type sensor 1.......
short circuit to bat+"
Zerwał się kabelek łączący pin w gnieździe(wewnątrz zbiornika) z układem elektrycznym pływaka po stronie pompy paliwa. Też właśnie po zatankowaniu do pełna i długiej trasie. Pewnie chlupiącia benzyna oberwała końcówkę leciwego kabelka.
W Twoim oczywiście przyczyna nie musi być taka sama, bo przerwa czy coś w tym rodzaju może być w innym miejscu.

_________________
Skazany na BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 83 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL