OK w sobotę miałem chwile czasu żeby zrzucić te paski a dziś żeby odpisać:)
A więc tak:
- jeszcze raz dźwięk silnika z paskami -
https://vocaroo.com/i/s0xgZ7D1PoJQ- dźwięk po zrzuceniu paska od klimatyzacji -
https://vocaroo.com/i/s0Wciu2wFRpX- i w końcu po zdjęciu paska głównego -
https://vocaroo.com/i/s1aZV6M8PxIcZauważyłem też, że stukot ten nasila się wraz z przejechanymi kilometrami. Tzn, czasem jeżdżę tylko po mieście i muszę się w niego wsłuchiwać (silnik rozgrzany), ale wczoraj np zrobiłem małą trasę 80km i stukotało masakrycznie....
Wydaje mi się, że pomimo zdjęcia pasków silnik nadal nie chodzi OK.
Generalnie wszystkie elementy napędzane paskiem są ok, uwagę przykuwa tylko praca pompy wody i pompy wspomagania:
- pompa wody:
https://youtu.be/3SOqy8N0Pv8Piski i stukot występuje na kole tylko bez przyłożenia "obciążenia". Po delikatnym napięciu w bok brak stuków i pisków - wiadomo pasek ciągnie w jedną stronę. Koło kręci się bez oporów gładko bez przycięć.
Pompa wody była wymieniana 10.2015 na nową oryginalną BMW
- pompa wsomagania:
https://youtu.be/Z97n_J-GslkTen stukot pochodzi z środka pompy. Wydaje mi się, że tak ma być, po prostu jeden z elementów tak w środku pracuje.
Pompa wspomagania była wymieniana razem z pompą wody 10.2015 również na nową oryginalna BMW.
Zapomniałem też dodać w pierwszym poście, że koło pasowe główne/tłumik drgań również jest nowe - Corteco. Wymienione pod koniec 2015 lub w 2016 roku
Poradźcie co robić dalej bo już mam czarne myśli w głowie....
