BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 10:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e92] 330i N53, 2010r. Wymiana Modułu CAS - Poznań
PostNapisane: 1 lutego 2018, 19:11 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e92 330i 2010r.
Kod silnika: N53
Cześć,

Poszukuje kogoś, kto zna się na wymianie modułów CAS lub chociaż jakiś dobry serwis z elektronikiem w Poznaniu ?

Objawy:

- Odcina prąd zwykle podczas użycia przycisku START/STOP lub Użycia kluczyka
- Całkowity brak prądu objawia się tym, że nie podświetlają się nawet zegary ani żadne ledy w samochodzie, można sobie dusić cokolwiek i nic się nie dzieje. Na wyjściu akumulatora pod maksą, po sprawdzeniu miernikiem auto daje prąd normalnie
- Nie da się otworzyć bagażnika by dostać się do akumulatora (mimo to akumulator był wymieniony i bez zmian)
- Nic nie daje odpalanie po kablach ani podłączanie innego akumulatora pod maską
- Drzwi można otwierać tylko kluczykiem tradycyjnym
- Na komputerze zero błędów

Klema ibs wykluczona, odłączyłem kable od inteligentnej klemy i dalej to samo.

HELP!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e92] 330i N53, 2010r. Wymiana Modułu CAS - Poznań
PostNapisane: 1 lutego 2018, 22:34 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: E61 525D 177KM
Kod silnika: M57 D25 (256D2)
piokrz napisał(a):
Cześć,

Poszukuje kogoś, kto zna się na wymianie modułów CAS lub chociaż jakiś dobry serwis z elektronikiem w Poznaniu ?

Objawy:

- Odcina prąd zwykle podczas użycia przycisku START/STOP lub Użycia kluczyka
- Całkowity brak prądu objawia się tym, że nie podświetlają się nawet zegary ani żadne ledy w samochodzie, można sobie dusić cokolwiek i nic się nie dzieje. Na wyjściu akumulatora pod maksą, po sprawdzeniu miernikiem auto daje prąd normalnie
- Nie da się otworzyć bagażnika by dostać się do akumulatora (mimo to akumulator był wymieniony i bez zmian)
- Nic nie daje odpalanie po kablach ani podłączanie innego akumulatora pod maską
- Drzwi można otwierać tylko kluczykiem tradycyjnym
- Na komputerze zero błędów

Klema ibs wykluczona, odłączyłem kable od inteligentnej klemy i dalej to samo.

HELP!


i na pewno nie masz żadnego błędu CAS?
a próbowałeś zrobić synchronizację CAS-DDE/DME? w DIS?
wszystkie bezpieczniki/ przekaźniki sprawdziłeś szczególnie ten w bagażniku odp. za linię 15

my mieliśmy taką sytuację w E61 że po podpięciu emulatora nie dalo sie zrobic synchronizacji, pomogło wypięcie kostki emulatora blokady kierownicy i ponowne jej wpięcie na włożonym kluczyku, wtedy dopiero dało się zrobić synchronizację i auto wróciło do życia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e92] 330i N53, 2010r. Wymiana Modułu CAS - Poznań
PostNapisane: 2 lutego 2018, 08:26 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e92 330i 2010r.
Kod silnika: N53
Sprawdzane było na INPA i przez różne programy ELM327 Bluetooth - zero błędów związanych z awarią. Synchronizacji nie próbowałem. Emulatorów, żadnych nie używam a gdzie w bagażniku są przekaźniki bo nic takiego nie widziałem ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e92] 330i N53, 2010r. Wymiana Modułu CAS - Poznań
PostNapisane: 3 lutego 2018, 19:33 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: E61 525D 177KM
Kod silnika: M57 D25 (256D2)
piokrz napisał(a):
Sprawdzane było na INPA i przez różne programy ELM327 Bluetooth - zero błędów związanych z awarią. Synchronizacji nie próbowałem. Emulatorów, żadnych nie używam a gdzie w bagażniku są przekaźniki bo nic takiego nie widziałem ?


nad akumulatorem w skrzynce bezpieczników
i pod kołem zapasowym wiązka i 3 przekaźniki ale z tego co kojarze te w kole zapasowym nie odpowiadają za CAS
zrób synchronizację disem CAS-DDE/DME
bo podejrzewam ze wywaliło Ci synchronizację
albo gdzies brakuje prądu, za zapłon odpowiada czarny przekaźnik w skrzynce bezpieczników nad akumulatorem
powinno ruszyć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL