Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj. Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.
Proszę również o poprawne tytułowanie tematów: [Exx] Tytuł tematu
Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji
Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery
Z ciekawości rozebrałem wczoraj disę. Nie było dla mnie zaskoczeniem że disa jest niesprawna, auto ma 350 tys km a widac ze disa jest oryginalna BMW. Tłoczek nie trzyma ciśnienia przy próbie z zablokowaniem palcem wylotu i przekręceniem klapki - widać to na filmiku który zamieściłem w linku poniżej.
Zaskoczeniem natomiast było dla mnie to że klapka była cała wilgotna i widać wilgoć w kolektorze. Na klapce widać także nagar lub coś podobnego co łatwo można zdrapać śrubokrętem.
Mam do Was dwa pytania w związku z historią opisaną powyżej :
1. Skąd mogła wziąć się wilgoć oraz nagar w kolektorze dolotowym?
2. Czy disę można naprawić/regenerować czy czeka mnie wymiana ?
Samochód to BMW E38FL 728i Rocznik 99, silnik M52B28TU
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 70 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników