BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 19:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 320d M47N - Niskie ciśnienie paliwa, brak mocy od 2k
PostNapisane: 4 października 2019, 19:24 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47N
Witam,

Od jakiegoś czasu z autem dzieje się coraz gorzej. Wpierw wracając z wakacji odczułem brak mocy od ok. 2000obr. Od niedawna po wejściu na 2500 zapala się lampka świec (DDE). W nipie widzę, że powietrze na MAF zgadzają się z oczekiwanymi, to samo doładowanie. Przy 3 biegu but w podłogę zaraz przed tym jak mi zgasł (jeden jedyny raz) doładowanie oczekiwane było 2300mbar, oczekiwana ilość powietrza 1000mg/Hub, natomiast ciśnienie paliwa oczekiwane zgadza się z obecnym do max 1000 barów. Przy bucie w podłogę oczekiwane wyskoczył 1530 barów ale obecne było tylko 760 i wtedy zgasł. Przy mocnym przyspieszaniu ale bez kickdown'u zauważyłem że 2500 obr i 1000 barów to granica kiedy wyskakuje błąd i do skasowania go już muli. Ponadto słyszę turbine powyżej 2k ale to chyba norma. Kiedyś jak miałem niesprawny czujnik MAF to też tak ją było słychać. Po odpięciu go tym razem również żadnej różnicy. Przelewy bez większej tragedii, korekcje gorzej bo 1 wtrysk dochodzi do -3,5 max a 4 do +2,5. Wydaje mi się, że 4 w dodatku lekko puka (cyka). Ale wtrysk był wyciągany i nie zakładałem jeszcze nowej podkładki. Na jałowym wtryski mają max 0.5 d0 -0.5. Podmieniałem elektrozawory turbo i egr na inny sprawny bez efektów. Myślę, czy by nie kupić wtrysku używanego i podmieniać każdy po kolei. Z błędów w inpie wyskakuje tylko błąd z niskim ciśnieniem paliwa. W dodatku olej mi cieknie lekko do drugiego cylindra poprzez uszczelkę pokrywy zaworów. Kolektor niedawno był myty. Domyślam się, że to może być wszystko od regulatora po czujnik oraz pompe paliwa w najgorszym wypadku.

Poradzcie coś żebym nie musiał kupować wszystkiego i sprawdzać po kolei.
Poradzcie coś


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320d M47N - Niskie ciśnienie paliwa, brak mocy od 2k
PostNapisane: 10 października 2019, 19:42 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 40
Lokalizacja: krk
Moje BMW: E65
Kod silnika: M57d30
Garaż: E46->E39->E65
Wymien filtr paliwa.
Sprawdz pompke progowa.
Sprawdz pompe w baku.

_________________
E46-->E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 77 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL