BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 12:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Brak mocy po zmianie turbo na GTB1752V
PostNapisane: 20 października 2019, 20:02 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 25
Posty: 2
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
Witam,posiadam bmw e46 320d 150km/182km 405nm,2004r ostatnio zmieniłem turbo na GTB1752V z e60 po złożeniu wszystkiego auto nie jedzie totalnie,na starej turbinie ładowało 1,5bara a teraz ledwo 1.4 ciągle wywala dwa błędy
4841 (1491) Abgasrueckfuehr-Reglung 2 Regelabweichung Obrazek
4501 (0401) Abgasrueckfuehr-Reglung, Regelabweichung Obrazek
turbo jest na sterowaniu elektrycznym,turbo które założyłem było bez zawleczki na sztandze,możliwe ze sie rozregulowała? dodam ze egr jest wyłączony w mapie.


NIe było zawleczki
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Brak mocy po zmianie turbo na GTB1752V
PostNapisane: 20 października 2019, 20:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 130
Lokalizacja: Chorzów
Moje BMW: E46 320D
Kod silnika: M47N
Nie miało się co rozregulować. To jest zabezpieczenie przed rozpięciem, i tyle.
Problem jest gdzie indziej. Sam jestem ciekaw gdzie.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E46] Brak mocy po zmianie turbo na GTB1752V
PostNapisane: 5 marca 2020, 21:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 320cd
Kod silnika: M47n
Podbije temat bo strzelam ze problem lezy w geometrii. Z tego co wiem to rozwiazanie problemu to zrobienie sztangi z regulacja dlugosci a potem jazda z komputerem i odczyty. Ktos to potwierdzi? Kiedys tez mialem to turbo zalozone i tak samo bylo, mam je na polce ale nie chce zakladac jak nie bede pewny ze sie to tak uda ogarnac zeby dzialalo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL