Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj. Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.
Proszę również o poprawne tytułowanie tematów: [Exx] Tytuł tematu
Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji
Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery
Tytuł: [E91] LCI / 2008 / przerywa podczas kręcenia kierownicą
Napisane: 9 marca 2020, 08:10
Poszukaj zanim zapytasz
Posty: 2 Moje BMW: E91 LCI
Cześć,
Śmigam niecały rok E91 318d LCI (poliftowa) z 2008 roku. Wersja w miarę na wypasie (duża nawigacja, dogrzewanie elektryczne nadmuchów szyby przedniej itd.) Od pewnego czasu mam problem, który objawia się podczas kręcenia kierownicą w obie strony. Od razu zaznaczę, że mam wspomaganie elektryczne.
Objawy: - kierownica tak jakby przycina się/hamuje w różnych miejscach (jakby coś ją blokowało) i jest to odczuwalne - czasami objawy się zmniejszają (nie wiem czy ma to związek z wyższą temperaturą czy rozgrzaniem samochodu), ale i tak w pewnym momencie pojawia się np. małe "ząbkowanie"/"przerywanie" przy delikatnych ruchach kierownicą - wydaje mi się, że kierownica chodzi ciężej niż przed tym jak problem nie występował - samochód nie wyświetlił żadnego błędu/checka - samochód był diagnozowany komputerem Delphi - brak błędów - wymieniliśmy akumulator na próbę z BOSCH S5 A13 Start-Stop 95Ah 850A P+ AGM na Varta Silver Dynamic H3 12v 100aH 830A; sprawdziliśmy też ładowanie przez gniazdko zapalniczki; samochód podczas jazdy (nawet przy wyłączonej klimie) ma ładowanie 14,1 lub 14,2. Dopiero po zatrzymaniu, i wyłączeniu wszystkiego (włącznie ze światłami) i postoju, łapie 14,6/14,7. Czy to normalne? - podczas postoju słychać takie dźwięki (ale może jestem przewrażliwiony i jest to normalne, ale wolę by znawcy posłuchali ) - słychać od 3 sekundy:
Czy macie jakieś pomysły lub sugestie? Będę wdzięczny za pomoc.
Wiek: 39 Posty: 2102 Lokalizacja: Warszawa Włochy/Wola Moje BMW: BMW Kod silnika: 007 Garaż: Taki tam stary rupieć.
Po tym filmie słabo widać. Mi przerywało i wyło w e90 jak miałem stary płyn w układzie i zapowietrzone wspomaganie. Nie miałem elektrycznego. Może jedno zależy od drugiego? Skoro hydraulika nawala to elektryczne też przestaje.
Po tym filmie słabo widać. Mi przerywało i wyło w e90 jak miałem stary płyn w układzie i zapowietrzone wspomaganie. Nie miałem elektrycznego. Może jedno zależy od drugiego? Skoro hydraulika nawala to elektryczne też przestaje.
Dziękuję za głos Problem w tym, że ja mam wersję, gdzie jest tylko wspomaganie elektryczne. Nie ma tam pompy i płynu.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 63 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników