BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 05:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] 2.5 tds , automat i brak biegów HELP
PostNapisane: 12 marca 2008, 20:43 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: zach.pom
jak w temacie


Ostatnio edytowano 14 marca 2008, 23:57 przez olo123, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2008, 22:30 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
http://moto.allegro.pl/item328222694_bmw_2_5_tds_gwarancja_f_vat.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2008, 07:49 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: zach.pom
dzięki za podpowiedz. Ale nie przypuszczam że uszkodzona jest skrzynia poniewarz powyrzsza usterka wystąpiła po montarzu silnika. wcześnij było git , aż z motorowni korba wyszła bokiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2008, 12:13 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
To napisz w jakich okolicznościach się to stało, jaki to samochód.
Tu na forum nikt z kuli nie wróży więc trudno pomóc nie wiedząc o co chodzi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2008, 23:56 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Cytuj:
poniewarz powyrzsza usterka wystąpiła po montarzu silnika

I tyle wystarczy by wywnioskować, że podczas montażu silnika, nie osadzili prawidłowo koła kinetycznego w skrzyni biegów na ząbki w napędzie pompy olejowej.
Oczywiście mogli mieć w tym momencie problemy z całkowitym skręceniem skrzyni, ale dla upartego to nic trudnego......mając wiszący silnik lub już osadzony na poduszkach nie chce się ponawiać próby.
Koło kinetyczne musi wskoczyć bardzo precyzyjnie swoim czopem w napęd pompy oleju w skrzyni poprzez dwa wyzłobione ząbki na końcu czopa. Jeśli tak się nie stanie, to dochodzi do pęknięcia dwóch ząbków w zębatce napędowej pompy.
I w taki oto sposób nie ma ciśnienia oleju w skrzyni i żaden bieg nie ma prawa istnieć.

poluzowałbym przewód na chłodnicy oleju skrzyni biegów i przy uruchomionym silniku sprawdziłbym czy istnieje ciśnienie oleju.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 marca 2008, 08:20 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: zach.pom
dzięki za rady , faktycznie wysypana skrzynia . Po demontarzu okazało się że jast sporo metalowych części. Postaram się poprawic przy pisaniu postów>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL