BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 22:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 320d Wzrastająca temperatura i spadek mocy
PostNapisane: 20 sierpnia 2008, 09:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: mielec
Witam wszystkich posiadam bmw 2.0d z autka bylem zadowolony az do pewnego momentu a mianowicie wracajac z pracy zauwazylem ze auto zaczyna nabierac temperatury i moc silnika zaczela spadac zjachalem na pobocze pacze pod maske a tam z pod korka gdzie sie leje plyn chlodniczy wydobywa sie olej Znajomy mechanik doradzil mi ze to uszczelka pod glowica hmm sam niewiem mozecie cos doradzic?


Cytuj:
[E46] mam problem z e46


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 24 sierpnia 2008, 17:52 przez dejvid, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2008, 09:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
najpierw odpowietrz układ, ale na 98% uszczelka, i na 60% pęknięta glowica :|

PS to jest skutek, a przyczyna :?: pompa wody, wentylator...

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2008, 10:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: mielec
czy to moglo sie stac przez nieodpowiednia ilosc plynu chlodniczego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2008, 10:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
dejvid napisał(a):
czy to moglo sie stac przez nieodpowiednia ilosc plynu chlodniczego?


również, ale w E46 masz kontolke informującą o niskim poziomie płynu :niepewny:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2008, 10:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: mielec
czyli w najlepszym przypadku moglo by sie skonczyc tylko na wymianie uszczelki?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2008, 10:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
dejvid napisał(a):
czyli w najlepszym przypadku moglo by sie skonczyc tylko na wymianie uszczelki?


wymiana uszczelki+planowanie głowicy (obowiązkowo), uszczelki pod kolektor wydechowy i dolotowy oraz nowe śruby głowicy (to się powinno zrobić)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2008, 10:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: mielec
Dzieki kolego za pomoc :padam:
ps.masz moze dostep do czesci gdybym potrzebowal glowice?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2008, 11:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jak zaprowadzisz do mechanika (tylko poszukaj dobrego) to jak zdejmie Ci głowicę to daj do zakładu, który palnuje głowice i od razu spradzi Ci szczelność. Może nie jest pęknięta tylko uszczelkę wydmuchało.
Niestety, dostępu do części nie mam, a przed ewentualnym zakupem używanej głowicy sprawdź jej szczelność

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2008, 12:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: mielec
Jeszcze takie pytanko jaki olej najlepiej zalac do mojej bmki 2.0d?? hmm :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2008, 12:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
najlepiej ten co był, jak nie wiesz jaki to jest loteria, ja w swojej E46 330d mam Shell Helix Ultra Diesel 5W40 i jest :ok: , generalnie BMW zaleca Castrol. A jaką masz wersję? 136 czy 150KM?

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2008, 12:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: mielec
136km


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL