BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 07:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] przekrecony silnik 330i
PostNapisane: 26 października 2008, 15:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 243
witam! :(

przyspieszalem na maksa przy 100 km/h i zamiast trójki weszła jedynka. tak silnikiem zakręciło ze az sie zamknął obrotomierz...po czym silnik zgasł i nie dał sie już odpalić rozrusznik kręci ale tak jakby nie ruszał silnikiem ( coś takiego jakby wyjąc rozrusznik i go włączyć) przy kręceniu na biego auto sie rusza. Obawiam sie ze dostala glowica i to ostro choć nie było jakiś zgrzytów słychać...

Wiec pytanie do was. Co mogłoby pójść :/

:wstyd: :wstyd: :wstyd: :wstyd: :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 15:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Na bank pogięte zawory i pewnie się poblokowały.
Kiedyś w m50b25 tak zrobiłem zamiast 4 weszła 2 ale u siebie zdąrzyłem wcisnąć sprzęgło jednak silnik złapał sporych obrotów ponad 8000obr/min.
U mnie pogięte były wszystkie zawory tylko nie pamiętamy które ale chyba wydechowe.
Bardzo możliwe,że rozrząd też nie został bez szkód u mnie połamane były dwa ślizgi.
Brat w isie dokłądnie to samo zamiast 4 włożył 2.
Tam skończyło się na zdjęciu głowicy i wymianie zaworów.
Jednak oba te silniki chodziły tylko mocno kulały po tym zajściu.
Ostatnio znajomy rozbił beemkę po pomyleniu biegów na śliskiej nawierzchni zamiast 4 włożył 2 niestety skończyło się na spotkaniu z barierką bo auto odrazu straciło przyczepność i wpadło w poślizg.
Niestety w twoim wypadku może być znacznie gorzej bo silnik dostał wyższe obroty i nie odpala. Ogólnie zawory masz napewno pogięte a reszty dowiesz się po rozebraniu.
Musisz zdjąć głowicę rozebrać rozrząd i będzie wiadomo.
Silnikiem lepiej nie kręcić możesz tylko pogorszyć sprawę.


Ostatnio edytowano 26 października 2008, 15:42 przez --==Mały==--, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 15:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 243
--==Mały==-- napisał(a):
pogięte były wszystkie zawory


właśnie to mi powiedzial gościu od lawety :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL