BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 23:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] ogrzewanie 520i e39
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 20:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: okolice Skawiny
witam problem to ogrzewanie 520i e39 ;dodaje gazu grzeje , wolne obroty zdecydowanie mniej skutek brak właściwego grzania oraz żle podgrzewa rozprężnik gazu i dlatego częste przełączenia na benzynę przy niskich obrotach pomimo właściwej tem. silnika .PRRZYCZYNą takiego stanu rzeczy była pompka wspomagająca która znajduje się po elektrozaworami sterującymi temperaturą wew. [ w tym samym module ] wbrew opiniom zdecydowanie błędnym niektórych kolegów z forum że ogrzewanie grzeje gdy pracuje silnik , to bzdura po załączeniu kluczyka powinna włączyć się pompka o której mowa i ona cały czas pracuje pomimo że silnik jeszcze nie został uruchomiony jest włączona w tzw. krótki obieg i zasila ogrzewanie , jeśli wyłączone to miesza płynem chłodniczym tak by silnik miał właściwy rozkład tem. w całym obszarze w sytuacji gdy termostat jest zamknięty .Przyczyną w mojej wersji był słaby styk w gnieżdzie zasilania tuż przy pompce , pompka po przełączeniu kluczyka powina pracować zdecydowanie co wyrażnie słychać i ruszając wtyczką praca silniczka powinna być na tym samym poziomie [ głos wysokich obrotów ] jeśli jest inaczej obroty są słabe to będzie problem z właściwym rozprowadzeniem płynu chłodzącego to tyle pozdrawiam MAXX.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2009, 21:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: Swindon Anglia
Moje BMW: e60 530d
POD KIEROWNICA JEST TAKA KOSTKA NAZYWA SIE PO ANGIELSKU HEATER RESISTOR PACK czyli mniej wiecej opornik wyglada troche jak kostka z radiatorem od procesora ja mialem problem z moim ogrzewaniem wymienilem to i wszystko cacy koszt okolo 300zl:(((

_________________
Kamil Muszynski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: ogrzewanie
PostNapisane: 10 lipca 2009, 11:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: okolice Skawiny
dzięki za wiadomość u mnie padło złącze zasilania pompki , po wyczyszczeniu jest oky, pozdrawiam maxx.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2009, 12:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: Swindon Anglia
Moje BMW: e60 530d
TAAA to jest problem w tych nowszych autach...wszedzie kostki i piny luzu troche i jest kiszka ja tak mialem na kostce od czujnika do wtryskow z tylu za cylindrem...auto przerywalo szarpalo i strzelao z pod machy myslalem ze cos w silniku lata, mowili przeplywomierz, pompowtryski, wszystko praktycznie okazalo sie ze jest to robota na 30 sekund, srubokretem podgialem piny w kostce zeby siedzialy ciasniej i z glowy:):):):)

_________________
Kamil Muszynski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL