BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 00:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Blad sondy lambda
PostNapisane: 7 lutego 2009, 18:51 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Bylem dzisiaj na kompie (program Carsoft 6.5) wyskoczyl blad DME, czyli silnik. I blad sondalambda 2. Zylinder 4-6 czy cos w tym rodzaju :/. Skasowano mi blad, test uruchomilismy jeszcze raz i bledu juz nie bylo...Wlaczylem silnik i zaczelismy sprawdzc poszczegolne elementy silnika (temperatura, obroty, i inne rzeczy...) Doszlismy do wskazan sond i tak. Przez chwile obie mialy ta sama wartosc 4.875 V, pozniej 1wsza zaczela skakac z wartosciami...przycisnalem gazu sond mialy taka sama wartosc...ale pozniej znowu pierwsz roznie wskazywala, skoki byly rozne...najnizsza wartosc to 2,850 V i pozniej szlo znowu w gore i tak skakalo. Przewaznie bylo w okolicach 3,500 V - 4,700 V...auto zachowuje sie normalnie. Obroty nie faluja, jezdzi jak jezdzilo...przyspiesza ok...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2009, 19:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 184
Lokalizacja: Radom / Nottingham
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Dziwna sprawa, ja miałem walniętą drugą sonde własnie z cylindrów 4-6, z tym ze po sprawdzeniu jak one pracują pierwsza sonda pracowała dobrze, a druga skakała jak poje.... :) po wymianie na nową obydwie pracują dobrze :) co dziwne, autko zaczęło troche więcej palić, ale i wyraźnie czuć pod nogą troche więcej... :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2009, 19:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 184
Lokalizacja: Radom / Nottingham
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Dziwna sprawa, ja miałem walniętą drugą sonde własnie z cylindrów 4-6, z tym ze po sprawdzeniu jak one pracują pierwsza sonda pracowała dobrze, a druga skakała jak poje.... :) po wymianie na nową obydwie pracują dobrze :) co dziwne, autko zaczęło troche więcej palić, ale i wyraźnie czuć pod nogą troche więcej... :D

A to ze skasowaliście błąd to w sumie nic nie znaczy, bo jesli rzeczywiście masz walniętą sonde to błąd sie pokaze po przejechaniu paru kilometrów :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2009, 19:52 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
No faken szit...i co teraz :/ Moze woda sie dostala do wtyczki albo cos...moze sprobowac przeczyscic...tylko jak sie wypnie wtyczki to oczywiscie blad wskoczy....ehhh, 3 tygodnie temu sady mialy wzorowe wartosci... :looka:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2009, 19:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 184
Lokalizacja: Radom / Nottingham
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Mozesz spróbować wyczyścić styki, zimową porą moze dostały troche wilgoci i wariuje. tak jak juz napisałem ze jesli ktoraś sonda jest walnięta to błąd i tak juz jest znowu w komputerze wiec jak wypniesz wtyczki to juz gorzej nie narobisz. Postaram sie jutro sprawdzić jak sondy pracują u mnie i napisze tutaj co i jak :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2009, 19:59 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
OkTi napisał(a):
Mozesz spróbować wyczyścić styki, zimową porą moze dostały troche wilgoci i wariuje. tak jak juz napisałem ze jesli ktoraś sonda jest walnięta to błąd i tak juz jest znowu w komputerze wiec jak wypniesz wtyczki to juz gorzej nie narobisz. Postaram sie jutro sprawdzić jak sondy pracują u mnie i napisze tutaj co i jak :)

Hmmm, oki jakbys mogl to sprawdzic bylbym wdzieczny...ehhh a ja sprobuje przeczyscici styki...moze cos sie narobilo...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2009, 20:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 184
Lokalizacja: Radom / Nottingham
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Spoko jutro po południu lub wieczorkiem wrzuce tutaj czego się dowiem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2009, 20:19 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
OkTi napisał(a):
Spoko jutro po południu lub wieczorkiem wrzuce tutaj czego się dowiem :)

Ok, dzieki raz jeszcze...bede czekal na wyniki ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 11:29 
Offline
Forumowicz

Wiek: 46
Posty: 100
Lokalizacja: MakĂłw Mazowiecki
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52
Witam, u mnie pokazuje błąd. 203 lambda regulation limit exceeded: Oxygen sensor 2
Bank 2 Cylinder 4-6 after catalytic converter.
W live date napięcie skacze na obydwóch sondach od 0.650 do 4.555. Po wykasowaniu błędu nie pojawia się od razu tylko po dłuższym czasie, dodam tylko że samochód jest na lpg sekwęcji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 11:32 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
marek5 napisał(a):
Witam, u mnie pokazuje błąd. 203 lambda regulation limit exceeded: Oxygen sensor 2
Bank 2 Cylinder 4-6 after catalytic converter.
W live date napięcie skacze na obydwóch sondach od 0.650 do 4.555. Po wykasowaniu błędu nie pojawia się od razu tylko po dłuższym czasie, dodam tylko że samochód jest na lpg sekwęcji.

Hmmmm, no to u Ciebie konretnie skacze...ale Ty masz gaz kolego...a sondy zawsze wariuja na gazie...przeklamuja wyniki...mi generalnie chodzi o to, czy te wachania cos oznaczaja w moim przypadku...czy tak jest poprawnie, czy sonda juz pada...
Ale tak jak pisalem, nie objawia sie to w zlym "chodzeniu" samochodu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 11:46 
Offline
Forumowicz

Wiek: 46
Posty: 100
Lokalizacja: MakĂłw Mazowiecki
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52
A może powinno skakać napięcie na sondach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 12:17 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
marek5 napisał(a):
A może powinno skakać napięcie na sondach.

Powinno :) Ale nie chyba az tak...
Oooo widze, ze jestes z Makowa Mazowieckiego??Tego pod Warszawa???Cholera mam tam cala rodzine prawie :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 17:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 184
Lokalizacja: Radom / Nottingham
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Dziś przepatrzyłem sondy u siebie, komputer zadnego błędu nie pokazuje więc niby ok. U mnie są dwie sondy ktore są przed katalizatorem i w obydwu napięcia są w zakresie od 0,6 V do 4,8 V. Zadzwoniłem do znajomego elektryka samochodowego i potwierdził to ze takie wskazania są prawidłowe ponieważ napięcie tak faluje dlatego ze elektronika w silniku cały czas stara sie utrzymywać stały skład mieszanki. A jeśli napięcie stoi w miejscu, to sonda się skonczyła.

Czyli podsumowując:

Napięcie faluje w zakresie około 1V-5V znaczy ze sonda pracuje poprawnie
Napięcie stoi w miejscu - sonda kwalifikuje sie do wymiany.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 17:57 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Dziekuje OkTi...kamien z serca!!!!POZDRAWIAM!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 18:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1008
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Moje BMW: E39 525i
Kod silnika: M54B25
Kisiel24 napisał(a):
Oooo widze, ze jestes z Makowa Mazowieckiego??Tego pod Warszawa???Cholera mam tam cala rodzine prawie :D

Oooo, ja też :hyhy: :hyhy: Może jakiś spocik kiedyś? :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 18:18 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
fixxxer1 napisał(a):
Kisiel24 napisał(a):
Oooo widze, ze jestes z Makowa Mazowieckiego??Tego pod Warszawa???Cholera mam tam cala rodzine prawie :D

Oooo, ja też :hyhy: :hyhy: Może jakiś spocik kiedyś? :hyhy: :hyhy:

Cholera, jak bede u rodzinki to pewnie, czemu nie hehehe :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 18:20 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
fixxxer1 napisał(a):
Oooo, ja też :hyhy: :hyhy: Może jakiś spocik kiedyś? :hyhy: :hyhy:


Kisiel24 napisał(a):
Cholera, jak bede u rodzinki to pewnie, czemu nie hehehe :D


to i my z Kuchcikiem się pokarzemy :D

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 18:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1008
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Moje BMW: E39 525i
Kod silnika: M54B25
Mogę powiedzieć że do niedawna mieszkałem w Makowie Mazowiecki na ul. Kopernika a teraz mieszkam w Mińsku Mazowieckim na u. Kopernika :rotfl: :rotfl:
To jesteśmy ustawieni na spocik :)
biały napisał(a):
fixxxer1 napisał(a):
Oooo, ja też :hyhy: :hyhy: Może jakiś spocik kiedyś? :hyhy: :hyhy:


Kisiel24 napisał(a):
Cholera, jak bede u rodzinki to pewnie, czemu nie hehehe :D


to i my z Kuchcikiem się pokarzemy :D

Jutro będę u gazownika :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 18:48 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
fixxxer1 napisał(a):
Jutro będę u gazownika :hyhy: :hyhy:


to wpadnij do mnie... będę w domu

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2009, 19:41 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Nooooo Panowie... OT :cisza: :cisza: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL