BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 13 czerwca 2025, 20:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] powazny problem po wymianie uszczelki głowicy
PostNapisane: 16 lutego 2009, 21:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: BELFAST
no to więc tak niedawno miałem wymieniana uszczelkę pod głowica a mianowicie komplet uszczelek dziś własnie odpaliłem autko zalałem płynem chłodnice odpowietrzyłem układ chłodzenia znowu dolałem płynu bo mało było troszkę pochodził znowu dolałem i odpowietrzyłem no ma sie rozumiec jazda prubna wszystko bez zarzutów tylko ze zrobiłem moze z 40 kilometrów wruciłem do domciu silniczek ostygł ja w zbiornik a tam sucho co jest ile wogle tam płynu wchodzi


Ostatnio edytowano 17 lutego 2009, 11:46 przez emil, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 22:11 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
bo jeszcze bylo malo :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2009, 22:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: BELFAST
pytam bo naprawdę się zmartwiłem tym ja tesz mam nadzieje że to mało jej było ale naprawde dolewałem jej dość sporo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 09:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2178
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Moje BMW: e 60
Kod silnika: 530 I
a ile tego płynu wlałeś? (tak około)

_________________
"wóz najszybszy w mieście"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: [E46] po wymianie uszczelki pod głowicą....
PostNapisane: 17 lutego 2009, 11:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: BELFAST
hubi fajnie że jestes sychaj mnie teraz jak wiesz wczesniej miałem problem z uszczelkom pod glowicą wszystko wymieniłem i myślałem że jest ok ale do dziś najpierw ten płyn coś strasznie jego dłużo wchodziło a dziś to jusz sam niewiem wstałem raniutko aby odwieść swą kobitke do pracy i gitara wracając z pracy najpierw przestało mi chodziś ogrzewanie jusz to mnie zaniepokoiło potem zapach płynu o i stanołem podniosłem maskę a tu kłeba dymu z tyłu silnika wszystko miałem zalane styłu płynem dolałem płynu i postanowiłem wrucic do domu bo to niedaleko nagle obiawy sie na naglały z tumika mi parowało z pod maski tak samo i kurde najgorsze nagle tenperatura tak skoczyła że szok pomalutku jechałem strasznie smierdzi olejem niema mocy i słychac jakieś takie dziwne odgłosy z pod silnika naprawde niewiem co jest jestem taki zły co zrobic co to jest te stukoty mnie przerazają a myslałem że to koniec niefortunnej passy czy ktoś jest wstanie zdiagnozowac mi miewięcej


Ostatnio edytowano 17 lutego 2009, 11:44 przez emil, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 11:32 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
a glowice dales planowac? i sprawdzales na szczelnosc /glowica/ bo wymiana samych uszczelek nic nie daje :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 11:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2178
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Moje BMW: e 60
Kod silnika: 530 I
zbigniewst napisał(a):
a glowice dales planowac? i sprawdzales na szczelnosc /glowica/ bo wymiana samych uszczelek nic nie daje



dokładnie. Należało sprawdzić głowicę na szczelność i czy nie jest krzywa.
Sprawdź jeszcze ten plastikowy króciec przy głowicy w tylnej jej części, bo ja musiałem go wymienić. Ciekł mi bo był zmęczony od przegrzania.

_________________
"wóz najszybszy w mieście"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 11:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
hubi e46coupe napisał(a):
zbigniewst napisał(a):
a glowice dales planowac? i sprawdzales na szczelnosc /glowica/ bo wymiana samych uszczelek nic nie daje



dokładnie. Należało sprawdzić głowicę na szczelność i czy nie jest krzywa.
Sprawdź jeszcze ten plastikowy króciec przy głowicy w tylnej jej części, bo ja musiałem go wymienić. Ciekł mi bo był zmęczony od przegrzania.


teraz juz chyba nic nie da ogladanie

_________________
E32 730 iA V8 Individual '93
W210 E430 V8 4matic '01
Yamaha Grizlly 660 tuning 60KM '06
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 12:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: BELFAST
niedałem bo widac było że uszczelka poszła wiec pomyślałem ze to własnie oto chodziło to co teraz mam zrobic wszystko od nowa i znowu koszta chyba servis mnie czeka w takim przypatku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 12:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
emil napisał(a):
niedałem bo widac było że uszczelka poszła wiec pomyślałem ze to własnie oto chodziło to co teraz mam zrobic wszystko od nowa i znowu koszta chyba servis mnie czeka w takim przypatku


jak postukalo w silniku to chyba kompletna kapa cie czeka glowice trzeba planowac po kazdym jej odkreceniu

_________________
E32 730 iA V8 Individual '93
W210 E430 V8 4matic '01
Yamaha Grizlly 660 tuning 60KM '06
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 12:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: BELFAST
czyli co generalnie masz na mysli nowy silnik czy wystarczy głowice planowac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 12:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: BELFAST
niewiem co mam myślec teraz czy wystarczy jeszcze raz to wszystko rozkręcic i głowice planować tak jak pisaliscie i czy wszystko bendzie oki co myslisz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 12:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
mysle ze bedzie glowica do remontu cala i ze pierscienie tez bedziesz musial robic

_________________
E32 730 iA V8 Individual '93
W210 E430 V8 4matic '01
Yamaha Grizlly 660 tuning 60KM '06
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 12:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: BELFAST
to żeś mnie teraz....... pocieszył cały remon silnika ....... servis niema bata

...rozumiem emocje ale nie klnij


Ostatnio edytowano 17 lutego 2009, 12:40 przez emil, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 12:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: BELFAST
nie to żeby w twoiom strone mój drogi kolego sorki za jenzyczek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 13:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
jak ci temperatura skoczyła na czerwone i dalej jechałeś nawet pomalutku to mogłeś pozacierać wiele rzeczy i może być kapitalka dół i góra. Jak temperatura wchodzi na czerwone to stop i holowanie poza tym do gorącego silnika nie wlewa się zimnej wody bo głowica wtedy najczęściej pęka. Teraz musisz rozbierać silnik i po kolei sprawdzać co się wysrało


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 22:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: BELFAST
własnie wruciłem z pracy i postanowiłem dolac płynu do chłodnicy i wiecie co jak dolewałem to zauwazyłem że cieknie ale nie pod siłnikiem tylko tak jakby centralnie za kolektorem ale postanowiłem odpalic silnik chodzi bez zazutu tylko buczy mi tak jakby koło koła zamachowego to napewno pompa chłopaki co moze byc za kolektorem za silnikiem co tam cieknie i co polecacie odpiszta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 22:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: BELFAST
olaf mam pytanie moge


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 23:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
wal śmiało możesz w temacie albo na pw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 23:30 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
a moze Ci nagrzewnica poszla skoro mowisz ze z tylu silnika cieknie?

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL