po co to
Nie możesz poprostu napisać konkretnie, są różne kierownice (eMki, multifunkcyjne) chciałem tylko żebyś sprecyzował pytanie, chciałem pomóc, jeśli to dla Ciebie problem to o co kaman ??
Z tyłu kierownicy po bokach masz śrubki (torksy 15 chyba) po odkręceniu ich zdejmujesz tą obudowę która jest wokół poduchy, składa się z dwóch części, o i le pamiętam to schodzi górna, i potem odkręcasz dolną od przodu. potem poduchę wyjmujesz, odłączasz kabelki (wcześniej aku odłącz) po zdjęciu poduche będzie śruba M14X1,5. ona trzyma kierownice. odkręcasz nasadowym kluczem i zdejmujesz kiere, wcześniej musisz odkręcić osłonę kierownicy i wypiąć kabelki miedzy kierownicą a kolumną. Tak to mniej wiecej wygląda w przypadku kierownicy bez multifunkji.
