BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 08:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] [328] Straciło nagle moc co mogło się stać?
PostNapisane: 14 marca 2009, 00:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Tak jak w temacie, po paru szybkich startach spod świateł nagle auto straciło moc, jakby miało 100 koni mniej, najsłabsze jest w niskim zakresie obrotów powyżej tak 5tysięcy chodzi podobnie jak chodziło, silnik chodzi jak wcześniej nic nie stuka nie kopci równo pracuje, tylko trochę dłużej kręci przy odpaleniu, jaka może być przyczyna?

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Ostatnio edytowano 14 marca 2009, 00:02 przez -grzechu-, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 00:19 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 116
Lokalizacja: Olsztyn
Moje BMW: E36 325i
Kod silnika: M50B25
Czesc

A sprawdzales podstawowe rzeczy jak swiece, olej, sonda, przeplywka ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 00:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Nie miałem jeszcze okazji bo problem zaistniał godzine temu, chciałem najpierw rozeznać temat czego szukać, przeczytałem sporo postów teraz o braku mocy i najabardziej moje objawy pasuja mi do czujnika położenia wałka rozrządu, problemy z odpalaniem i brak mocy, co sądzicie?
ps teraz przejechalem się autem, odpalił bez problemu moc była taka jak zwykle o co chodzi?

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2009, 10:24 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 14
Lokalizacja: BiaÂłystok
Podpinam się do tematu już zakładałem podobny ale tam nikt nie mógł mi pomóc, mam to samo przy dłuższym kręceniu rozrusznikiem auto nie ma mocy w zakresie niskich obrotów po 5 tys jest tak samo, najczęściej występuje to przy niskich temperaturach około 2 < -. Objawy takie jak przy czujniku położenia wałka ale ten czujnik już wymieniłem i dalej to samo, świece też, jak rozwiążesz swój problem napisz co wymieniłeś bo ja już nie mam głowy :znudzony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, 10:09 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 47
Posty: 532
Lokalizacja: Hersham
Moje BMW: brak
obstawiam camshaft sensor(przepraszam nie wiem jak to jest po polsku)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, 23:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 14
Lokalizacja: BiaÂłystok
chyba jest jeden czujnik polozenia wałka na dolocie, chyba ze na wylocie tez jest nie wiem ja tam nic nie widziałem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, 23:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
Rowniez stawialbym na czujnik polozenia walka rozrzadu. Odlacz kostke, i sprawdz. Jesli nie bedzie roznicy - czujnik do wymiany. Nie jest to sposob pewny w 100% (najlepiej jechac na kompa) ale zazwyczaj sie sprawdza.

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 marca 2009, 21:18 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 47
Posty: 532
Lokalizacja: Hersham
Moje BMW: brak
mialem podobne g..no silnik chodzil jak chcial tracil moc na dolnych obrotach.komp pokazywal misfire cyl 4,5,6 i camshaft sensor,idla i pare innych bledow.facet wymienil czujnik znajduje sie po lewej rece jak otworzysz maske.za pierwszym razem kupilem zamiennik (niby oryginal ze zeszlifowanym znaczkiem)pomoglo na 3 dni.pozniej kupilem prosto z bmw i nie ma problemu jak reka odjal.wrocila moc przyjemniej sie jezdzi i nie pokazuje bzdur ze spalaniem(bylo tak ze pokazywalo 17l teraz 12l jak jest w rzeczywistosci)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 19:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Byłem dziś na diagnozie komputerem niestety nie udało się połączyc z komputerem, więc poszedłem za radą jednego z was i odłączyłem czujnik, dodam że przed odłączeniem czunika auto chodziło akurat dobrze po odłączeniu czujnika żadnej straty mocy?Spodziewałem się że po jego odłączeniu auto będzie zmulone tak jak w opisie tematu, dlaczego więc skoro czujnik był odpięty auto chodziło ok?

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 22:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: dzietrzniki
czesc koledzy mam problem ze swoja buma jak jest zimna to chodz zajebiscie ciagnie super a jak sie rozgrzeje to traci moc od 4 tys obrotow w zwyrz cos ja zamula cos tak jak by ja trzymało o co chodzi pomocy

_________________
witam wszystkich posiadaczy bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 23:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Kraków
Koledzy sprawdźcie jeszcze czujnik temp silnika oraz czujnik położenia wału.
Do tego wszystkiego przeczyśćcie kostkę TSP-u czyli czujnik położenia przepustnicy.
Taka moja sugestia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 06:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: dzietrzniki
jak sadzicie co moze byc ze jak jest zimna to zejbiscie chodzi a jak sie rozgrzeje to od 4 tys w zwyrz muli ja cos pomocy

_________________
witam wszystkich posiadaczy bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 11:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Kraków
Moze masz zatkanego kata.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 17:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: dzietrzniki
co mam zatkane kata co to jest odp bo nie wiem co robic pliz

_________________
witam wszystkich posiadaczy bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 23:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Kraków
Moze masz zatkany katalizator.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 07:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: dzietrzniki
nie ma katalizatora mam strumiennice wstawiona no co to bedzie odp

_________________
witam wszystkich posiadaczy bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2009, 22:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: dzietrzniki
co to moze byc jak sie muli przy rozgrzanym motorze co to moze byc na zimnym gotara chodzi

_________________
witam wszystkich posiadaczy bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 17:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: Kielce
igor781 napisał(a):
mialem podobne g..no silnik chodzil jak chcial tracil moc na dolnych obrotach.komp pokazywal misfire cyl 4,5,6 i camshaft sensor,idla i pare innych bledow.facet wymienil czujnik znajduje sie po lewej rece jak otworzysz maske.za pierwszym razem kupilem zamiennik (niby oryginal ze zeszlifowanym znaczkiem)pomoglo na 3 dni.pozniej kupilem prosto z bmw i nie ma problemu jak reka odjal.wrocila moc przyjemniej sie jezdzi i nie pokazuje bzdur ze spalaniem(bylo tak ze pokazywalo 17l teraz 12l jak jest w rzeczywistosci)


Co to za czujnik po lewej rece?
U mnie też muli :( pokazuje duze spalanie chwilowe, a słabo przyspiesza.
Byłem wczoraj na jakimś lepszym kompie i gość powiedział, ze odczyt sondy, przepływki i czujników położenia jest 0k.
Zrobił reset kompa, ale nie pomogło...
Gdzie szukać usterki???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 18:15 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Koledze chodzilo o czujnik polorzenia walka rozrzadu wylotowy bo on jest po lewej stronie stojac przed maska w silnikach z vanosem. A czy ten mechanik co byles u niego robil odczyt na postoju czy w czasie jazdy ? Bo jesli komp nie wykazuje zadnych bledow to powinien podczas jazdy sprawdzac wszystko.


Ostatnio edytowano 10 września 2009, 18:26 przez guzior, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 18:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: Kielce
Na postoju, bo miał komp stacjonarny, taki duży.
We wtorek jade do kolejnego fachowca...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 74 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL