BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 maja 2025, 08:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Jaka powinna być reakcja na odpięty przepływomierz??
PostNapisane: 22 marca 2009, 15:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
Lokalizacja: Poznan/Bristol UK
Moje BMW: 330Ci M Sport Auto
Kod silnika: M54
Witam

Mam mały problem z obrotami o którym pisałem w innym wątku.
Niestety nikt nie odpisał , wiec pewnie nikt podobnego problemu nie ma:(

Obroty spadaja po zatrzymaniu auta, no i same obroty są troche za niskie bo około 600 zamiast 750-800.

Poza tym auto chodzi super:)

Wymieniłem filtr powietrza, wyjąłem krokowy, i wyczyściłem (był sprawny i tłoczek działal jak nalezy ale wyczyściłem mimo to), wyczyściłem przeplywke.Szukałem lewego powietrza, naładowałem akumulator.
Nic nie pomogło.
Nie podłączałem jeszcze pod kompa, bo jak czytałm różne zagraniczne fora, to większość pisała ,że nic nie wykazuje, a zapłacic za nic trzeba.


No wiec podsumowując , dzisiaj odpiąłem przepływomierz i jeździłem ponad 100km, i o dziwo nie było żadnej różnicy!!

Czy auto nie powinno zachowywać sie inaczej po odpięciu tak ważnego elementu jak przepływomierz??

Zanim kupięnowy, wolę poczekać na podpowiedź znawców tematu.

Dziekuje z góry za info

Pozdrawiam

_________________
M Power...
E36 318is -> E46 323i -> E46 325Ci -> E92 335i -> E60 520d -> E46 330Ci ... -> ???
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 15:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Podkarpacie
u mnie jak go odepne, momentalnie gasnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 15:27 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 47
Posty: 532
Lokalizacja: Hersham
Moje BMW: brak
zadzwon do tego kolesia jezeli jestes w Uk.mysle ze on Ci pomoze.nazywa sie Mark McLennon.sklada i buduje BMW na wyscigi touring.zna te auta .mi pomog wtedy jak nikt inny nie umial.jego nr 00441306713232


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 15:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
Lokalizacja: Poznan/Bristol UK
Moje BMW: 330Ci M Sport Auto
Kod silnika: M54
dziekuje za numer, na pewno zadzwonie:)

Skąd jest??
Pomógł Ci przez telefon, czy widziałeś go osobiście??

Pozdro

_________________
M Power...
E36 318is -> E46 323i -> E46 325Ci -> E92 335i -> E60 520d -> E46 330Ci ... -> ???
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 15:41 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 47
Posty: 532
Lokalizacja: Hersham
Moje BMW: brak
opisalem problem przez telefon.to byla zlozona historia.powiedzial jaka byla przyczyna.zdecydowalem sie pojechac do niego zeby usunac usterke,bo nie mialem daleko a sam nie mialem narzedzi,czesci etc.skasowal mnie grosze za usluge wiec nie zaluje.poza tym mam gwarancje na usluge i czesci.powolaj sie na mnie mysle ze Ci pomoze.
Mark jest z Dorking niedaleko Londynu.spytaj moze on zna kogos godnego polecenia w Twojej okolicy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 15:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
Lokalizacja: Poznan/Bristol UK
Moje BMW: 330Ci M Sport Auto
Kod silnika: M54
Ok

Powołam się na ciebie, tylko powiedz jeszcze "na Ciebie" to znaczy...?
Mam podać twoje imię??
Rozumiem ,że na imię masz Igor??
Napisz skąd jest i kiedy robił twoją usterkę.

_________________
M Power...
E36 318is -> E46 323i -> E46 325Ci -> E92 335i -> E60 520d -> E46 330Ci ... -> ???
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2009, 15:49 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 47
Posty: 532
Lokalizacja: Hersham
Moje BMW: brak
Imie sie zgadza.bylem u niego 2 dni temu.zreszta robil mi kilka innych rzeczy jak camshaft sensor , naprawial pare innych drobnostek.facet jest rycerzem Yedi od BMW a on sam pomaga klubowi bmw z dorking etc.poznalem tych ludzi sa bardzo pomocni i sympatyczni.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, 19:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
Lokalizacja: Poznan/Bristol UK
Moje BMW: 330Ci M Sport Auto
Kod silnika: M54
Witam

Byłem dzisiaj na diagnostyce.
Pokazała błędy :
- Przepływomierz
- Sonda lambda przed katalizatorem
- I coś z wiatrakiem - koles nie wiedział o co chodzi.

No wiec przepływka i sonda lambda to błędy które sam spowodowałem odłaczając je podczas pracy silnika
Ten trzeci to nawet nie wiem co oznacza, ale mogl byc jakims starym bledem.

Skasowalem wszystkie błędy, i polatalem troszkę moją niunią.

Po powrocie na diagnostyke, komputer nic juz nie pokazał, więc bledy naprawde spowodowane były odłączaniem.

Wiec jak zwykle jestem w kropce, bo nic nie moze byc łatwe i proste.Miałem nadzieje ze pokaze jakis element, ktory sie wymieni i po sprawie.
Swoją droga dziwiło mnie zawsze ,że taka marka jak BMW, ma takie śmieszne i denerwujące problemy w swoich autach, i to w takich ilosciach!! Wszyscy piszą o podobnych na każdym forum na swiecie!! I to nie mówie tu o autach 15 letnich gdzie może się to zdarzać, ale moje auto ma 4 lata i kilka miesięcy!!

Szok!!

Dzwoniłem dzisiaj także do Pana McLennon'a. Powiedział ,że nie widział podobnego wcześniej i jeżeli nie pokazuje błedów, to wygląda mu na problem z powietrzem.
Mówil ,żebym podjechał.
Spróbuje , mam jakies dwie i pół godziny drogi, ale jak mnie to będzie irytować to pojade:)

Czy ktoś zna jakiś dobry środek do sprawdzenia lewego powietrza??
Czy jest coś specjalnego??
Na oko wygląda ok, słychac odgłos zasysania, ale nie wiem czy to zasysanie lewego czy poprostu odgłoś wsysania powietrza przez silnik, przepustnice??
Auto stalo przez 8 miesięcy nieruszane, nie wiem jakie to może mieć znaczenie, ale pewnie może.


Pozdrawiam

_________________
M Power...
E36 318is -> E46 323i -> E46 325Ci -> E92 335i -> E60 520d -> E46 330Ci ... -> ???
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, 20:24 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 47
Posty: 532
Lokalizacja: Hersham
Moje BMW: brak
jak bedziesz potrzebowal pomocy zeby tam dotrzec daj cyne to pojade tam z toba.znam Marka mysle ze moze Ci pomoc.
sprobuj jeszcze wrzucic problem na tym forum
www.bmwtrackzone.com.
byc moze ktos tam zetknal sie z takim samym problemem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, 22:07 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 24
Lokalizacja: warmiĂąsko-mazurskie
Moje BMW: 523i
Kod silnika: M52B25
Witam Ja miałem podobny problem jak opisuje kolega neo z tym że u mnie jest inny silnik mam 1.8 is 94 r i nie wiem czy mija rada sie przyda . Też spadały mi obroty a w czasie jazdy było ok i też po otwarciu maski było słychac zasysanie powietrza aż wkońcu wymacałem gdzie to ciągnie okazało sie że na końcu przewodu odmy jest taka plastikowa przystawka przykręcona do kolektora ssącego, która odpowiada za regulacje pracy jałowej silnika podcisnieniem z odmy :oczami: a pisze wam to bo napewno macie takie samo coś w 325 sam to wyciągałwm z takiego silnika :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 09:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
Lokalizacja: Poznan/Bristol UK
Moje BMW: 330Ci M Sport Auto
Kod silnika: M54
niestety nie mam pojecia o jakiej przystawce kolega pisze??
Jest silnik krokowy, i do przepustnicy jest przykręcony duzy element z kostką, po wysunięciu wygląda jakby taka zasłona która pracuje na sprężynie , otwiera się i zamyka.

_________________
M Power...
E36 318is -> E46 323i -> E46 325Ci -> E92 335i -> E60 520d -> E46 330Ci ... -> ???
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 20:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Polanica ZdrĂłj
Moje BMW: E 32
Kod silnika: M60B30
żeby sprawdzić czy i gdzie łapie lewe powietrze jest taki patent w sprayu...jakaś benzyna czy cos takiego łatwopalnego...spryskuje się tym wszystkie elemety przez które przechodzi powietrze do silnika od filtru powietrza po kolektor ssący...jeżeli popsikamy tym blisko miejsca nieszczelności auto zacznie wchodzić na obroty...drugi sposób to dmuchanie dymem papierosowym ;) widziałem takie akcje już...czasami fajnie widać gdzie jest dziurka...ale polecam I sposób ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 20:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
Lokalizacja: Poznan/Bristol UK
Moje BMW: 330Ci M Sport Auto
Kod silnika: M54
Witam

No juz myślę , że temat mozna zamknąc bo faktycznie nic nie wskuram z tym moim autkiem.
Bede musiał je pokochac takie jakie jest:)

Byłem dzisiaj u tego magika którego polcił Igor - Bardzo dziękuje swoją droga!!

Faktycznie kolo wie co robi, zajmuje sie tylko BMW .
Jechałem ponad 2 godziny, ale postanowiłem, że jesli on nie pomoże to daje sobie spokoj.
Koles najpierw podłączył go znowu pod kompa, znalazł jakies cztery mało istotne błedy - prawdopodobnie z dawien dawna - ale żadnego w silniku albo skrzyni.
Porobił jakies testy, pokasował wszystko.

Nastpenie sprawdził jakiś wężyk, który mógł to powodowac, nastepnie sprawdzilismy czy nie łapie lewego powietrza -' sposobem numer jeden' z poprzedniego posta.

Na koniec jeszcze sprawdzilismy czy masa silnika dobrze puszcza.

I nic, wszystko tak jak byc powinno!!
Silnik pracuje, skrzynia tez, żadnych błedów, brak lewego powietrza, sondy lambda działają, przepływka dziala, masa ok, krokowiec działa i wyczyszczony, a obroty jak opadały tak opadaja:)

Pan na koniec stwierdził (twierdził zresztą od poczatku podobnie ) , że nie ma tragedi, auto nie gaśnie, a spadające minimalnie obroty na 500 to zadna tragedia!!
Mowil ze te obroty ktore mam czyli okolo 650 moga byc i wcale nie oznaczaja za niskich, tylko to opadanie moze byc irytujace. I jest irytujace, ale stwierdził również , ze niektóre typy tak maja , że nie da sie tego znalesc do póki nie jest nic poważniejszego.

Wiec jak znam życie , bede z tym jeździł tak długo aż go nie sprzedam:)


Pozdrawiam i dziekuje za pomoc

_________________
M Power...
E36 318is -> E46 323i -> E46 325Ci -> E92 335i -> E60 520d -> E46 330Ci ... -> ???
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2009, 00:07 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 47
Posty: 532
Lokalizacja: Hersham
Moje BMW: brak
nie ma za co.szkoda ze klopot zostal:-(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2009, 02:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: MilejĂłw
jest czlowiek ktory byc moze by to zrobil ale... poznan to nie lublin a tym bardziej nie bath UK...

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=o2_QTXU7 ... re=related


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2009, 14:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
Lokalizacja: Poznan/Bristol UK
Moje BMW: 330Ci M Sport Auto
Kod silnika: M54
Napisz cos wiecej o tym czlowieku.

Niedługo może będe w Polsce i wtedy może go odzwiedzę:)

na pewno kiedys sie przyda

pozdro

_________________
M Power...
E36 318is -> E46 323i -> E46 325Ci -> E92 335i -> E60 520d -> E46 330Ci ... -> ???
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2009, 19:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: lubelskie
miałem podobny przypadek w m52 z vanosem , była uszkodzona membrana na zespole odmy (widać ją z przodu silnika tuż pod kolektorem ssącym) , ale może też być za niski sygnał z tps


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2009, 22:53 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: RacibĂłrz
Dzisiaj zdiagnozowano mi podobny problem jak u Sylwestra mianowcie membrana moze byc walnieta i mozna to sprawdzic bo jest irytujace syczenie... Wystarczy sprawdzic zatykajac palcem miejsce z ktorego wydobywa sie syczenie i jest juz jasnosc co jest nie HALO...

Pozdrawiam i zycze powodzenia w usuwaniu usterki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2009, 02:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: MilejĂłw
neo61 napisał(a):
Napisz cos wiecej o tym czlowieku.

Niedługo może będe w Polsce i wtedy może go odzwiedzę:)

na pewno kiedys sie przyda

pozdro

ten czlowiek to fachowiec z pasja, do niego przyjezdzaly auta z poznania niemiec belgii itp, a jego najwieksze dzielo to crx ktory wygrywa wszystkie wyscigi na 1/4mili w kat. wolnossacej. dla niego nie ma rzeczy niemozliwych

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=o2_QTXU7 ... re=related


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2009, 21:36 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 47
Posty: 532
Lokalizacja: Hersham
Moje BMW: brak
Marcin przyszedl mi do glowy jeszcze jednen czlowiek.Ma na imie Mariusz i pracuje w servisie jaguara na chiswick park.robilem tez pare rzeczy u niego w roznych swoich autach.Kiedys "wyleczyl" moja totote avensis t4.jest mechanikiem przez cale zycie moze on cos poradzi.znam go chyba juz z 10 lat z Polski.przestalem do niego jezdzic bo dlugo trzeba bylo czekac bo zawsze mial tlum klientow.jak nie naprawi nie bierze kasy
jego nr 07731956450 jak chcesz tyrknij do niego najlepiej miedzy 13 a 14 lub p 18.pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL