Problem lezy w tarczach, sa prawdopodnie krzywe. Niewywazone kola powodowalyby wibracje nie tylko podczas hamowania, ale tez przy wiekszych predkosciach podczas normalnej jazdy.
Tekstu z rozporka nie bede komentowal...dobra bajka
A te "dystanse" maja swoja nazwe - to pierscienie centrujace, umieszcza sie je gdy otwor centralny felgi ma wieksza srednice niz piasta, w przypadku E39 jest to bardzo malo prawdopodobne (wszystko ze wzgledu na nietypowa srednice piasty - 74.1mm)
Moja rada jest taka, znajdz sobie kawalek prostej, suchej drogi i zrob 5 hamowan jedno po drugim, z predkosci 100 kmh do 0 powinno byc dobrze (E39 nie jest lekka, wiec nie trzeba szybciej) - rozpedzasz samochod do 100 i pelen but w hamulec, tak zebys nosem dotknal szyby, nie czekaj tez az hamulce przestygna pomiedzy hamowaniami. Powinno czasowo pomoc rozwiazac Twoj problem, jednak przedzej czy pozniej i tak czeka Cie wymiana tarcz i klockow, bo obie rzeczy juz do niczego sie nie nadaja.