BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 11:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] wzrost temperatury silnika przy wyższych prędkościach
PostNapisane: 11 maja 2009, 17:58 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: ryduÂłtowy
cześć, jechałem autostradą i przy prędkości powyżej 160km/h zaczęła wzrastać temperatura silnika, auto traciło moc. gdy zwolniłem do ok. 140km/h temperatura wróciła do normy (wskaźnik temp. w pionie). następnie zacząłem przyspieszać, auto miało moc, ale po chwili ta sama sytuacja - temperatura do góry :(
podczas jazdy po mieście, stania w korkach, temperatura ok.
proszę o jakieś wskazówki i pomoc

_________________
kira


Ostatnio edytowano 11 maja 2009, 18:27 przez kirakira1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2009, 20:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 423
Moje BMW: 523i
Kod silnika: M52B25
Kolego,sprawdż po nagrzaniu silnika czy dolny wąż masz gorący,oczywiście poziom płynu czy nie ubywa,ale przede wszystkim sprawdż visco oraz chlodnicę.Miałem kiedyś taką sytuację tylko przy silniku benzynowym,przy ok 160km/h wskazówka ruszała w stronę czerwonego jak zwolniłem wracała do pionu.Zrobiłem dwie rzeczy 1. wymieniłem visco,nie działało 2. przedmuchałem sprężonym powietrzem chlodnicę,z obu stron i z bliska,wyleciało mnóstwo śmieci.W zasadzie jak jest b.brudna chłodnica to powinno się ją wymontować i umyć,ale u mnie pomógł dokładny przedmuch i nowe visco.

_________________
Marek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2009, 20:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 423
Moje BMW: 523i
Kod silnika: M52B25
Aha,sprawdż jeszcze plyn,temp.wrzenia.Ja wymieniłem również płyn (na oryginał) gdyż to co tam było okazało się mocne rozcieńczone.

_________________
Marek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 66 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL