BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 lipca 2025, 08:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] wymiana pasków klinowych
PostNapisane: 30 lipca 2009, 19:52 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 250
Lokalizacja: gdaĂąsk
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: m52b28
witam czeka mnie wymiana pasków klinowych , jakie klucze bym potrzebował do ich wymiany i jaki jest z napinaczami ??? jak je napinac ??? chyba lepiej je wymieniać z kanału
???

_________________
BMW E39 523i™


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2009, 20:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B25TU
daniell-gda, ktory rok masz?
Jezeli po wrzesniu 98 i benzynka to dasz rade bez kanalu, napinacze przekrecasz kluczem gietym, sa dwa oczka na napinaczu - wloz w nie jakis wytrzymaly pret lub cienki srubokret krzyzakowy to wtedy ci zablokuje napinacz na poluznionym ustawieniu.
Jak zdejmiesz paski to zobacz czy rolki napinaczy nie hucza - jesli tak to je wymien.

_________________
Radość z jazdy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2009, 05:10 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 250
Lokalizacja: gdaĂąsk
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: m52b28
mam rocznik 97 r.

_________________
BMW E39 523i™


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2009, 07:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B25TU
To masz inne napinacze.Dojscie do niech jest od spodu.Musisz zdjac oslone.Odciagnij napinacz od paska i go zdejmij, zwroc uwage na ten dluzszy pasek jak jest zalozony tzn na co i w jakim kierunku zebys sie nie meczyl pozniej z odpowiedniem zalozeniem.
Powodzenia

_________________
Radość z jazdy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2009, 17:03 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 250
Lokalizacja: gdaĂąsk
Moje BMW: e39 523i
Kod silnika: m52b28
dzięki jutro bede działał z tymi paskami

_________________
BMW E39 523i™


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL