BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 lipca 2025, 20:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Ciezko wchodza biegi w Automacie, "R" i &quo
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 18:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Witam,

jakos ciezko mi wchodza biegi w automacie, mam 2.0 diesel , 2004 rok. Czasami tak musze szarpnąć aż.

Olej w skrzyni mam wymieniony.

Co to moze byc? Jakos mnie martwi, bo czasami jest lekko, a czasami ciezej i po włączeniu biegu czuje ze tył samochodu delikatnie "siada w dół", czuć jak w kołach dostaje mocy.
jak wyłączam na "P" lub "N" to tył unosi sie do góry.

Nie wiem jak to dokładniej opisac słowami...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 18:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: Lubawa
nie jestem znawcą ale wygląda na to że twój automat nie wysprzęgla do końca czy jak to tam się nazywa w tych skrzyniach, chyba pozostaje ci wizyta u mechanika

_________________
Wygląd to rzecz gustu a o gustach się nie dyskutuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 18:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 696
Nikt tu nie ma szklanej kuli... ciężko to też pojęcie względne.
Musisz się udac do specjalisty od skrzyń automatycznych.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Davvid, oczywiscie ze nikt nie ma szklanej kuli ale moze ktos miał podobne objawy i będzie wiedział co to jest... Kto pyta-nie błądzi. Taki jest chyba głowny cel forum, wymienianiu obserwacji, zadawaniu pytań,itd..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 194
Lokalizacja: Rytro
Miałem coś podobnego jakiś tydzień temu w e36. Że aż trzeba było się przyłożyć żeby ruszyć lewarkiem. Powodem było cięgno lewarka, druty cięgna się rozszczepiły i zawadzały o pancerz aż w końcu cięgno urwało się do reszty. Nie wiem czy cię to ratuje bo u mnie tak było ogólnie jak ruszałem lewarkiem w każdą stronę z byle jakiej pozycji.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
madmaxdamage, i jak to naprawiłes??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 194
Lokalizacja: Rytro
hullerek napisał(a):
madmaxdamage, i jak to naprawiłes??
Nijak jak narazie ;) Znaczy się wyciągłem starą linkę i zamówiłem nową :) W tym tygodniu ma mi przyjść dopiero :looka: U mnie (w e36) jest tak że jiak się ściągnie ten plastik co jest w automacie zamiast mieszka lewarka to widać linkę. Trzeba ją odpiąć od lewarka, potem wejść pod samochód odpiąć ją od wybieraka biegów (czy jak to się tam nazywa), wrócić do środka samochodu i ciągnąć za koniec który wcześniej odpieliśmy. Nową się wsuwa od góry, podpina i malina :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
u mnie to nie jest cały czas tak ciezko, raz jest dobrze, raz ciezko... sam nie wiem co robi roznice.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 194
Lokalizacja: Rytro
Cytuj:
u mnie to nie jest cały czas tak ciezko, raz jest dobrze, raz ciezko... sam nie wiem co robi roznice.
Dawno wymieniany olej? Może nie taki zalałeś jak powinien być?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
olej wymieniony jakies 300 km temu. Przed wymianą tez były te objawy... (m.in. dlatego wymienilem olej)

mój błąd ze podczas wymieniania oleju nie wspomniałem o tym w warsztacie. Moze jutro do niego zadzwonie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 194
Lokalizacja: Rytro
Jak masz możliwość to jedz na kanał i (jeżeli w e46 układ wybierania biegów jest podobny jak u mnie a co do tego to nie mam pojęcia) odepnij linkę od tego wybieraka (przy skrzyni) i spróbuj ręcznie poruszać wybierakiem. Jak będzie chodził lekko to 100% linka, czy tam może lewarek czy coś, ale w każdym razie będziesz wiedział że problem nie leży w samej skrzyni. A jak leży tzn też będzie chodziło ciężko to już wtedy kasa, kasa, i kasa... Naprawa automatów to masa pieniędzy... :kwasny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 20:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
wlany został Castrol ATF Dexron III


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL