BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 sierpnia 2025, 20:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Szarpanie przy starcie.
PostNapisane: 4 września 2009, 09:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 103
Garaż: omega Bfl 3,0 V6
e39 520i
vectra 1,8i
Witam,

Mam mały problem w mojej beci 2,0i e39, mianowicie podczas ruszania jeżeli nie dodam gazu to silnik zostanie zduszony :kwasny: a gdy go dodam i chce ruszyć to auto szarpie nie jest to coś okropnie strasznego ale co najmniej mało komfortowe sytuacja dotyczy zimnego jak i ciepłego motorka auto zachowuje się podobnie przy ostrzejszym rozpędzaniu się niemniej jednak najbardziej płynnie jest od 3-5,5tyś/obr.


Ostatnio edytowano 4 września 2009, 10:36 przez karoldoc, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 09:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Trojmiasto
Moze pompa paliwowa juz Ci siada. Mozesz tez sprawdzić czy poduszki pod silnikiem nie sa juz do wymiany.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 09:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 103
Garaż: omega Bfl 3,0 V6
e39 520i
vectra 1,8i
Pompa jest ok,
A co do poduszek to nie rozumiem jaki mają wpływ na szarpanie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 09:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
moze po prostu sprzeglo?
u mnie bylo wyslizgane i wlasnie szarpalo... teraz jest zdecydowanie lepiej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 09:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 103
Garaż: omega Bfl 3,0 V6
e39 520i
vectra 1,8i
hmm,

Sprzęgło tłumaczyłoby tylko trudności z ruszeniem a problem trwa dalej gdy sprzęgło jest nieużywane,
puszcze sprzęgło i dodaje gazu i mam szarpanie.... :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 09:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 2178
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Moje BMW: e 60
Kod silnika: 530 I
a jak reaguje na postoju przy gwałtownym dodaniu gazu od samego dołu? Może świeczki padają?

_________________
"wóz najszybszy w mieście"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 09:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 103
Garaż: omega Bfl 3,0 V6
e39 520i
vectra 1,8i
Co do gwałtownego depnięcia w pedał:
na początku silnik ma jakby dziurę bo obroty delikatnie się zachwieją w dół a potem do góry,

z tym że zauważyłem, że silniczek dosyć opornie na nie wchodzi może to spowodowane bezwładnością części wirujących silnika ?

świeczki będę przeglądał w ten weekend i raczej zmieniał na brisk LGS.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 10:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 20
Posty: 1138
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moje BMW: R6+R4
Kod silnika: M52+M42
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=23277
Moim zdaniem masz uwalona którąś cewkę,sprawdz tez fajki bo głównie przez nie padają cewki.Nie kupuj świec Brisk do BMW tylko świece NGK.

_________________
brak zgody administracji na reklame
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 11:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 103
Garaż: omega Bfl 3,0 V6
e39 520i
vectra 1,8i
Co do fajek,
to mogę sprawdzić tylko stan cewki 0/1 natomiast nie stwierdzę cząstkowego uszkodzenia bądź niesprawności,

wiem, że oryginalnie są wkładane NGK i takie też są zalecane przez BMW ale zalecane 10 lat temu gdy nie było jeszcze tak wielkiego wyboru świec, sądzę ze brisk włożył kupę roboty w produkcję tych świeczek a uzyskanie dłuższej iskry powinno wyjść na dobre, masz jakieś doświadczenia z briskami?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 11:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 20
Posty: 1138
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moje BMW: R6+R4
Kod silnika: M52+M42
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=23277
karoldoc napisał(a):
masz jakieś doświadczenia z briskami?


Nie mam stosuje sprawdzone NGK ;)

_________________
brak zgody administracji na reklame
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL