BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 22:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Zawieszenie tylne e39 kombi
PostNapisane: 4 września 2009, 13:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Witam ponownie wszystkich szanownych forumowiczów. Samochód to e39 touring 98r. 530d zawieszenie bez nivo. Wymieniłem 3 tygodnie temu amory na nowe nowe wahacze nowe górne poduszki amora. Niecały rok temu wymieniałem 4 poduszki całego wózka i założyłem lemfordera. Fakt że na wahaczach i mocowaniach górnych amora trochę przyoszczędziłem i założyłem tańszą podróbę ale sie kurde nie powinna po 3-ech tygodniach wysypać. A problem polega na tym że wjechałem dzisiaj przed ustawieniem kątów i zbieżności na trząsawke i amory z tyłu wyszły gorzej od starych czyli 42 46%. Przy odrobine większych dziurach słychać dudnienie w bagażniku co mnie strasznie wpienia. Błagam pomóżcie bo nie chce już więcej kasy ładować tylko wymienić co potrzeba.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 13:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Jeżeli słychać stuki w bagażniku to raczej górne mocowania amortyzatorów już się zużyły...
Jakiej firmy założyłeś?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 14:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
było to 3 tygodnie temu i kurde juz nie pamietam dokładnie no name albo nk. A możliwe jest żeby sie tak szybko zużyły ?? i czy trzeba wymieniać te podkładki ?? bo ja założyłem nowe poduszki amortyzatora bo wydaje mi się że podkładki się nie zużywają a pozatym nawet nie mają nigdzie tych podkładek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 19:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 51
Posty: 171
Lokalizacja: kętrzyn
Moje BMW: e39 kombi
Kod silnika: 3,0d
to ze na trzęsiawce pokazuje że słabe amory nie oznacza że sa słabe przy tego typu zawieszeniu tandetne maszyny tak wykazują ! sprzedałem kumplowi amorki sachca nówki po zamontowaniu pojechał na stację gdzie go pogonili że miał słabe amorki i na nowych pokazało tyle samo mało co nie zabił diagnosty że wywalił tyle szmalu na darmo a stukanie to też stawiam na poduszki amortyzatorów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2009, 22:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: £ÓD¬
Ponoć jesli amory są pod kątem ustawione to może wyjsc nieprawdziwy wynik na tescie amorów..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL