BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 czerwca 2025, 23:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Zwykla kiera, tempomat, olej, itp.
PostNapisane: 13 września 2009, 00:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Olkusz
Witam!

Mam u siebie w e39 96' zwykla kiere, wyczytalem, ze w e46 po zalozeniu kiery z tempomatem uruchamia sie ori tempomat.....Czy tez tak jest w e39?

Do tego kupilem ori zmieniarke BMW (mam ori kaseciaka BMW) czy poza kablerm bede jeszcze czegos potrzebowal do jej uruchomienia?

I jwszcze jedno pytanie:
Jaki olej zalac? Nie mam pojecia jaki byl, jakis rzadki w stylu 0w50 or %%%%%..
Ja planuje zalac CaSTROL 10w40 magnatec, dobry wybor?


Przepraszam za mnogosc pytan, ale wolalbym uzytkowac swoja bunie jak fabryka kazala...

Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 05:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
Witam!

Nie znam odpowiedzi na Twoje 2 pierwsze pytania, ale o oleju Ci mogę doradzić...
Nie lej żadnego 10W40 tylko pełny syntetyk bo taki do tego silnika jest zalecany,
Z tego co napisałeś wynika że teraz masz syntetyk to dlaczego chcesz zmieniać na półsyntetyk?? Coś z silnikiem nie tak?? Dymi?? Bierze olej?? Napisz jaki masz przebieg...


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 07:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Olkusz
Ma przejechane 210000 km, uwazam ten przebieg za prawdziwy, bo autko wyglada jak nowe. :) Silnik jest suchy, nie dymi, ubytkow oleju nie zauwazylem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 08:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 51
Posty: 171
Lokalizacja: kętrzyn
Moje BMW: e39 kombi
Kod silnika: 3,0d
to kiego ch....a chcesz chlewić silnik gorszym olejem???? myślisz ze zaoszczędzisz? to się nazywa polskie myślenie!!!!! do zmieniarki musisz mieć jeszcze w radiu przycisk mode jak go nie masz nie uruchomisz zmieniarki co do kierownicy to nie tak szybko trzeba troszke poprzerabiać! był o tym temat!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 09:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Olkusz
Wlasnie nie chce oszczedzac na aucie, tylko sie boje, ze jak jest pol syntetyk to zalanie full syntetykiem moze mu zaszkodzic....
A radio ma przycisk mode, wiec chyba da sie zmieniarke uruchomic?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 11:20 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 589
Lokalizacja: Południe
Moje BMW: przeróżnie
ale jak jest pol styntetyk? Skoro masz zalane 0w40 to jest full syntetyk..
lej albo 0w40 (to jest w sumie jak woda, ale na zime bedzie ok) albo 5w40. Marke sobie wybierz sam, ja akurat Castrola nie leje, rozne sa opinie na jego temat.

_________________
Garaż pełen wynalazków...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 11:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
robi2012 napisał(a):
... co do kierownicy to nie tak szybko trzeba troszke poprzerabiać! był o tym temat!
mogl bys napisac cos wiecej ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Ziemniarka
PostNapisane: 18 września 2009, 12:42 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 86
Lokalizacja: UK - Walia
Moje BMW: E39 523i
Kod silnika: M52B25TU
Odnośnie zmieniarki , ostatnio zakładałem kumplowi do jego E39 z 97 roku i .........
nie ma żandego problemu tylko musisz mieć radio które obsługuje CD changer-a , jednym słowem wyciąg radyjko i zobacz czy pod dużym złączem masz podspodem małe białe ze szpileczkami, jak tak to potrzebujesz tylko 2 kable jeden ten długi 4,1m i jeden jest w bagażniku krótki może 60-70 cm zasilanie idzie ono do wiązki w bagażniku trzeba wyciąć z dawcy i u siebie tylko wpiąć się w te same przewody w tej właśnie wiązce chyba były to 4 przewody . I wszystko jesli to podłączysz to zmieniarka odrazu śmiga i cieszysz się 6CD w bagażniku. Myśle że pomogłem , jak coś to pisz ..............


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL