BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 19:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] wymiana IAF - czujnika temp. powietrza
PostNapisane: 24 września 2009, 12:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Wieluń / UK
Moje BMW: e91
Kod silnika: N43
Garaż: e91 318i
bylo : alfa 156 1.9 jtd, e46 320d, e90 318d
Czesc,
szybkie pytanie, czy po wymianie czujnika temperatury powietrza czyli tego pomiedzy
IC a zaworem EGR musze adoptowac nowy czujnik?
Z tego co widze wymiana bedzie prosta: odlaczyc, wykrecic, zakrecic nowy, podlaczyc i tyle.
Jest on jednak polaczony przewodem z przeplywomierzem i dlatego moje pytanie o adaptacje. Przeplywke mam bosha od nowosci i mysle ze jest ok, za to z tego czujnika przecieka mi olej, nie litrami, ale po oczyszczeniu i przejechaniu 1000km mozna zbierac olej z dolnej czesci sroby od czujnika,a auto stracilo na mocy, do tego slychac turbine wiec mysle ze bierze powietrze lewe przez ten czujnik.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 15:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Wrocław
Tylko podłączyć i jeździć nic nie trzeba wiecje robić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 21:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Wieluń / UK
Moje BMW: e91
Kod silnika: N43
Garaż: e91 318i
bylo : alfa 156 1.9 jtd, e46 320d, e90 318d
Dzieki,
jutro będę wymieniał, ale dzisiaj próbowałem go wykręcić i wydaje mi sie że czujnik jest za lekko dokręcony, ledwo przylożyłem siły troche i odkręcony, reszte można wykrecic ręka.
Czy tak ma być? Nie należy go mocno dokrecać?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL