BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 23:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Mam problem z odpaleniem 528i z 98roku pomocy!!!
PostNapisane: 11 października 2009, 17:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Lokalizacja: mazowieckie
Mam bardzo duży problem więc proszę o pomoc.Stoiąc w dużym korku postanowiłem wyłączyc silnik i był wyłączony ok 10min a pózniej nie chciał odpalić po ciężkim kręceniu rozrusznikiem odpalił i nie chodził na wszystkich cylindrach ale dało się jakoś jechać ok 30km z prędkością ok 50km/h.Postawiłem auto i nie chciało znów odpalić poruszałem kablami odpaliło i było przez chwile ok dopóki nie zgasiłem znów silnika a teraz wogóle nie chce odpalić a wydaje mi się że słychać jakby cały czas pompka paliwowa chodziła i coś przy wtryskach jakby paliwo syczało czy coś.Co mam zrobic bo to jest automat a skrzynia stoi.POMOCY

_________________
MANIEK


Ostatnio edytowano 11 października 2009, 19:39 przez MARIUSZ813, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 17:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
Musisz sprawdzic ta pompkę czy na pewno działa ale jeszcze sprawdz czy jest szczelny dolot. Moze lapie gdzies sporo powietrza i nie dziala prawidlowo.

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 17:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Lokalizacja: mazowieckie
BetaBoy napisał(a):
Musisz sprawdzic ta pompkę czy na pewno działa ale jeszcze sprawdz czy jest szczelny dolot. Moze lapie gdzies sporo powietrza i nie dziala prawidlowo.









Wydaje mi się że dolot jest ok ale słychać z tyłu samochodu tak jakby jakieś urządzenie cały czas chodziło wydaje mi się że to pompka ale wcześnie było to słychać tylko chwilke a teraz cały czas i jak odkręciłem dekiel na górze silnika to słychać ''syczenie'' jak jakby cały czas coś było pompowane nie wiem czy to paliwo ale ciekawe bo jak odpalił to na wszystkich cylindrach nie chodził

_________________
MANIEK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 17:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
Nie wiem jak syczy ale wyglada jak bys mial braki w prądzie lub braki w paliwie, lub za duzo paliwa (zalewa swiece), trudno tak ocenic. Mozesz zajrzec do swiec i jak beda mokre to za bogata mieszanka. Nie ma co gdybac tylko trzeba po kolei wszystko spradzac i dojdziesz to usterki.

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 17:48 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Podepnij kompa bo to wyglada na czujnik predkosci wału korbowego lub czujnik polorzenia wałka rozrzadu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 17:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Lokalizacja: mazowieckie
guzior napisał(a):
Podepnij kompa bo to wyglada na czujnik predkosci wału korbowego lub czujnik polorzenia wałka rozrzadu.









Chyba jakiegoś mechanika muszę wezwać ponieważ automat a na lawete to strach żeby skrzynia nie padła

_________________
MANIEK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 18:02 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Tylko zeby ten mechanik mial ze sobą urzadzenie diagnostyczne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 18:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Lokalizacja: mazowieckie
guzior napisał(a):
Tylko zeby ten mechanik mial ze sobą urzadzenie diagnostyczne.







Oczywiście że komputer to podstawa.Odpalił mi teraz i jest ok co to może być?Ma pytanko czy jak zgasze na auto na Literce N to nic się nie stanie nawet jakby nie chciał odpalić ale chyba skrzynia będzie odblokowana chyba wg mnie będzie na tzw.luzie i można było by ewentualnie holować?

_________________
MANIEK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 18:30 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
według mnie to czujnik położenia wału


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 18:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
MARIUSZ813 napisał(a):
Ma pytanko czy jak zgasze na auto na Literce N to nic się nie stanie nawet jakby nie chciał odpalić ale chyba skrzynia będzie odblokowana chyba wg mnie będzie na tzw.luzie i można było by ewentualnie holować?
Kolego nie obraz sie ale naucz sie jak sie postepuje z automatem, a przynajmniej przestudiuj instrukcje obslugi. Automat mozna holowac w specyficzny sposob i przelaczac selektor przy wylaczonym silniku (jak wlaczysz zaplon i wcisniesz hamulec to lewarek sie odblokuje). A wylaczac motor mozesz przy kazdym polozeniu selektora tylko odpalasz na P i N.

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 20:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Lokalizacja: mazowieckie
BetaBoy napisał(a):
MARIUSZ813 napisał(a):
Ma pytanko czy jak zgasze na auto na Literce N to nic się nie stanie nawet jakby nie chciał odpalić ale chyba skrzynia będzie odblokowana chyba wg mnie będzie na tzw.luzie i można było by ewentualnie holować?
Kolego nie obraz sie ale naucz sie jak sie postepuje z automatem, a przynajmniej przestudiuj instrukcje obslugi. Automat mozna holowac w specyficzny sposob i przelaczac selektor przy wylaczonym silniku (jak wlaczysz zaplon i wcisniesz hamulec to lewarek sie odblokuje). A wylaczac motor mozesz przy kazdym polozeniu selektora tylko odpalasz na P i N.




Dzięki kolego za pomoc ale nigdy nie miałem automatu ponieważ byłem przeciwny ale teraz jest odwrotnie.P.s Czy tak odrazu wszystko można wiedzieć!!!Po to jest forum.Pozdrawiam

_________________
MANIEK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL