BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 lipca 2025, 08:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Problem z silnikiem BMW e46 2,0d 150km.
PostNapisane: 20 października 2009, 18:22 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 36
Lokalizacja: Rawicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47TU
Witam wszystkich
Mam pewien problem z silnikiem BMW e46 2,0d 150km rocznik 2002r automat, 128tys przebiegu!!!
Problem jest taki:
Kiedy dojeżdżam do krzyżówki i silnik spada z obrotów to zaczyna kulawić przez jakies cztery pieć sekund czasami krucej czasami dłużej,potem zaczyna pracować równo! Jak spuszcze pedał gazu z obrotów to tez tak samo sie dzieje! Tak to wygląda jakby przez moment pracował na trzy gary,strasznie przebiera przez chwilke!
Dodam ze wymieniłem filtr paliwa i powietrza,odme przeczysciłem,wymieniłem świece żarowe bo żadna nie grzała! Byłem sprawdzić na kompie wszystko miodzio!
Pojechałem do drugiego warsztatu na diagnostyke silnika i wtrysków i wszystko idealnie! Zero błędów!
Odpala ładnie,na dotyk czy zimny,czy ciepły! Przyspiesza bardzo ładnie w każdym zakresie obrotów!
Czy ktos z was miał taki przypadek,bądz orietuje sie co może byc uszkodzone???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2009, 09:02 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 36
Lokalizacja: Rawicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47TU
nikt nie miał takich problemów???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2009, 11:41 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 36
Lokalizacja: Rawicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47TU
dodam dzisiaj ze przeczyściłem wd40 wszystkie kostki i zero rezultatu!!! :rozpacz: Dalej przebiera jak spuszczę nogę z gazu! Już normalnie pomysły mi się kończą? Co dolega mojej Beacie?? Ma ktoś jakiś pomysł???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2009, 19:58 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 36
Lokalizacja: Rawicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47TU
Czy ktoś wie co to może być??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 20:39 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 36
Lokalizacja: Rawicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47TU
Nikt nie orientuje się w temacie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 22:45 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 866
Lokalizacja: Okolice Wąbrzeźna
Moje BMW: [e46] 320d
Kod silnika: m47
Sprawdz poduszki pod silnikiem.

_________________
Ona nie jedzie ona w miejscu stoi ale już wiem co ją boli :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 00:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: WrocÂław
Ja mam to samo od pewnego czasu. Mechanicy twierdza ze to nie poduszki. Wiec kupilem a nie wymieniam jak narazie. Mi sie wydaje ze to powiazane jest jakos z pedalem hamulca a co za tym idzie pompa hamulcowa wiec i z silnikiem poprzez pasek i kolem pasowym. Rozwiazanie nie znam narazie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 19:37 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 36
Lokalizacja: Rawicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47TU
Poduszki pod silnikiem widac są nowe,a ja wymieniałem dwie z tyłu na skrzyni biegów(automat). Dzisiaj byłem na gieldzie i oglądałem kilka e46 w automacie i trochę sie zaniepokoiłem,mianowicie:
-wydaje mi się ze moja Beata ma inny głos silnika,tak jakby silnik pracował głośniej co prawda nie mam jednej osłony pod silnikiem,ale zeby taka różnica była od osłony??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 19:41 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 36
Lokalizacja: Rawicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47TU
Zapomniałem dodać ze przeczyściłem cały kolektor dolotowy i zawór EGR.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 14:21 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 36
Lokalizacja: Rawicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47TU
Co sądzicie o czujniku doładowania w kolektorze dolotowym?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 21:56 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 789
sprawdzona przeplywka, krokowiec?
czujnik położenia wąłka i wąłu czy kable nie sa obrane i czy się nie stykają?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 23:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: WrocÂław
Czy udąło sie rozwiazac problem. Bo mam podobny. Boje sie ze dwumas albo kolo pasowe. U mnie moga tez byc gumy od wachaczy. Wlasnei szukam nowych ale pewnosci nie ma jak zawsze. Czy jest tez glosno jak przyspieszasz???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 15:41 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 36
Lokalizacja: Rawicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47TU
Byłem wczoraj u znajomego mechanika i powiedział mi ze może to być wtrysk! Zauważyłem ze dość dużo mi pali 12l.Dziwi mnie to że BMW z przebiegiem 128 tys km i padłby wtrysk? To jest moja czwarta BMW i właśnie z nią mam najwięcej problemów!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 13:33 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 36
Lokalizacja: Rawicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47TU
Mam pytanie czy można samemu przeczyścic wtrysk? Mam takie wrażenie jakby sie przycinał!?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 15:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 310
Lokalizacja: okolice Konskich
j mam identyczny problem, ale w zupełnie innym silniku, więc trudno będzie to ze sobą powiązać.

Ale generalnie, przy dojezdzania do krzyzówki i wciśnieciu sprzęgła, obroty spadają na jakieś 2 sekundy do 600 obr/m.

Auto zadrży, ale za chwile jest już ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 16:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
masz uszkodzony zawor/ sterowanie EGR , kiedy puszczasz gaz powinno na sekunde otworzyc zawor egr i ponownie go zamknac a w twoim przypadku go niezamyka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 18:31 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 36
Lokalizacja: Rawicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47TU
Mam możliwość podmiany EGRA,ale wątpię czy to będzie to? Jak odłączam węzyk co idzie do egra to nie ma żadnej różnicy. Wydaje mi się że faktycznie może cos z wtryskami?Jak auto zostało przywiezione z belgi to chodziło normalnie! Trochę przy odpaleniu jak silnik zimny nie równo chodził,ale wymieniłem świece bo żadna z nich nie grzała,a dwie nawet nie były podłączone i było dobrze! Przypuszczam może ze wtryski dostały szoku jak zacząłem jeździć na naszym POLSKIM paliwie!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 21:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: KrakĂłw
witam
Posiadam 320D 136km od 2 tygodni i problem mam ten sam.Wyczyściłem EGR ale to nic nie pomogło.Stawiam na wtryski ale nie mam pewności.Beta szaleje z wolnymi obrotami raz wyższe raz niższe a jak dolatuje do świateł wcisnę i puszcze sprzęgło to chodzi jakby na trzy gary trwa to z 3 sekundy i jest ok.Autko naprawdę fajne ale ten problem mnie dobija


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 21:42 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 36
Lokalizacja: Rawicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47TU
Byłem wczoraj na diagnostyce w Service BMW i wszystko dobrze! A Beata dalej nie równo pracuje : :zalamany: Panowie co radzicie???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 23:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
Do kulawej pracy na jałowym nie mają nic do rzeczy wymienione wyżej elementy jak EGR, przepływka, poduchy silnika, dwumas i inne takie.
Mogą to być wtryski (wystarczy sprawdzić korekcje), czujnik ciśnienia na listwie i najcześciej padający czujnik ciśnienia w pompie CR.

_________________
BMW E46 330xd 236PS powered by Rogalotti
Audi TT 220PS 315Nm powered by Rogalotti - in progress....
YAMAHA R6 SuperStock 600


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL