ja nie trzymałem wiatraka tylko zacisnąłem pasek klinowy na jednej z rolek ręką teścia
a klucz trzeba walnąć gwałtem dużym młotkiem, najlepiej mieć długi kluczyk żeby nie rozwalić obudowy termostatu

być może pomogło mi WD40 na śrubę/wał 5 minut przed zabiegiem ale nie jestem tego pewny bo wcale łatwo nie było.
zanim to wszystko rozkręcisz to upewnij się na ilu śrubach wiatrak trzyma się na visku bo są dwie opcje trzy lub cztery śrubki
Ja zamówiłem visko po numerze vin, podałem też wszystkie inne dane auta, przyszło piękne i świecące i dopiero w imadle jak wykręcałem stare visko z wiatraka zorientowałem się że to nowe ma inną ilość śrub

i niestety znowu musiałem wszystko zamontować i czekać na kolejne visko na czterech śrubach wrrr a sprzedawca twierdzi że jemu w katalogu części pasuje i to i tamto więc wysłał co miał pod ręką
