BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 lipca 2025, 14:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Demontaż wisko krok po kroku
PostNapisane: 24 października 2009, 23:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 195
Lokalizacja: W-wa
Cześć,

Będę wymiemiał czujnik położenia wału, i jak widze będę musiał do tego zdemontowac wentylator wraz z wisko.
Pytania do tych, którzy wiedzą jak to zrobić / już to robili:

1. Klucz 32?
2. Trzymam wiatrak i odkręcam w prawo?
3. Wyjmuję wiatrak razem z osłoną i montuję analogicznie?
4. Jakieś specyficzne rzeczy, na które musze uważać?

Auto to e39, m52b28

Z góry dzięki za podpowiedzi,

pzdr
LETki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 08:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=3906 tu chyba znajdziesz odpowiedz ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 09:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 195
Lokalizacja: W-wa
nie jestem pewien tylko zatrzymania wały/wiatraka, ale pewnie dam radę .
pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 09:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 424
Lokalizacja: Gliwice\Wilcza
Moje BMW: E36 320iA, E39 520iA
Kod silnika: M50B20, M52B20
ja nie trzymałem wiatraka tylko zacisnąłem pasek klinowy na jednej z rolek ręką teścia
a klucz trzeba walnąć gwałtem dużym młotkiem, najlepiej mieć długi kluczyk żeby nie rozwalić obudowy termostatu ;) być może pomogło mi WD40 na śrubę/wał 5 minut przed zabiegiem ale nie jestem tego pewny bo wcale łatwo nie było.
zanim to wszystko rozkręcisz to upewnij się na ilu śrubach wiatrak trzyma się na visku bo są dwie opcje trzy lub cztery śrubki :!:
Ja zamówiłem visko po numerze vin, podałem też wszystkie inne dane auta, przyszło piękne i świecące i dopiero w imadle jak wykręcałem stare visko z wiatraka zorientowałem się że to nowe ma inną ilość śrub :cenzura: i niestety znowu musiałem wszystko zamontować i czekać na kolejne visko na czterech śrubach wrrr a sprzedawca twierdzi że jemu w katalogu części pasuje i to i tamto więc wysłał co miał pod ręką :wsciekly:

_________________
pozdrawiam
StraHu



BMW uchyla nam skrawek nieba za życia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 11:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 195
Lokalizacja: W-wa
ok, dzięki.
problem śrub mnie nie dotyczy, bo visko wyląduje na swoje miejsce chwilę po wymianie czujnika położenia wału ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL