BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 23:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Silnik krokowy
PostNapisane: 9 kwietnia 2010, 17:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Moje BMW: BMW E46
Witam.Na foto jest silnik krokowy BOSCH z BMW E46.Mam pytanie czy na tej przepustnicy t.j jest zaznaczone powinna być przerwa około 3mm jak jest odpięty?ta przepustnica chodzi lekko jak by na sprężynce.Dodam że jak zapalam silnik to ta przepustnica troszkę się otwiera o około jeszcze 2mm.
Sprawdzam ten silniczek dlatego że falują bardzo obroty(500-800) i gaśnie,a jak się troszkę uspokoją to i tak ma max 800 i tak jak by był słabszy nie ma na to wpływu temperatura bo czy zimny silnik czy ciepły to to samo.Około rok temu działo się podobnie ze 2 razy ale samo przeszło.

Obrazek
Silniczek krokowy wyczyściłem w benzynie wysuszyłem ale nie pomogło dalej faluje:(
Wyczytałem na na jakimś forum że to mogą być świece?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [BMW E46]Silnik krokowy
PostNapisane: 11 kwietnia 2010, 08:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Moje BMW: BMW E46
Dziś(11/04) od wczoraj obroty nie falują a w zasadzie nic nie robiłem,może przepłukanie krokowego pomogło ale dziwne że dopiero po kilkudziesięciu kilometrach przestało falować.Jak już było ok to wykręciłem krokowy aby sprawdzić czy jest przerwa na tej przepustnicy i okazało się że jest czyli wynika z tego że tak powinno być.Wracając do początku cały problem pojawił się zaraz po zatankowaniu(98-ORLEN)może to benzyna?Dawno temu jak miałem OPLA i TICCO to miałem problemy przez jakieś 6 miesięcy z gasnącymi silnikami w obydwu autach opel miał wymieniony cały układ zapłonowy od świec po cewkę i nic nie pomogło gasł i szarpał,ticco nowe świece przewody w/n rozdzielacz i też gasł tankowany tylko i wyłącznie na (STATOIL)przez przypadek zatankowałem opla na (ORLEN) i auto po przejechaniu kilkuset metrów się naprawiło!wiec wziąłem ticco i też na (ORLEN) i znowu cud!Auta już nigdy nie miały problemów z gaśnięciem ani szarpaniem.
Tu nasuwa się pytanie czy firmowe stacje paliw oszukują?Może to co pisze nie powinno być w tym dziale ale piszę bo może komuś się przyda,może ktoś ma lub miał podobne objawy,więc warto by było objawy typu tak jak opisałem szukać od jakości paliwa?(może się mylę już sam nie wiem co o tym myśleć)Zobaczę co będzie dalej się działo z bmw to dopiszę na forum.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL