neon-n3 napisał(a):
I co zrobiłeś to?? Wymieniłeś czujnik i jak teraz w porzadku??
temat juz dawno nie ruszany ale mam odpowiedz co bylo u mnie. do wymainy pompy paliwa w baku(przy malej ilosci okolo 15 litrow przy gwaltownym przyspieszaniu auto potrafilo zgasnac, ale to juz poprzedni wlasciciel do tego doprowadzil) juz byla lysa, chodzi mi o lopatki wymienilem na oryginal siemens vdo i pompa podprogowa dawala za male cisnienie paliwa, wymienilem na boscha(polecam tylko firmowe zamienniki) na diagnostyce wyskakuje ze przeplywka zle chodzi ale przeplywka byla ok(bylem w stando we wroclawiu i to sprawdzili) to wina pompy! Przy okazji wymienilem wszystkie wezyki podcisnienia wyczyscilem elektrozaworki egr, zawor egr i kolektor(klapek w kolektorze juz nie bylo widocznie niemcy juz to wymienili na kolektor bez klapek). I jeszcze jedno kolega tez w takiej 530d mial problem z moca i wyszlo ze wystarczylo wyczyscic tylko zaworki egr i juz bylo duzo lepiej plus niestykajacy wtrysk!