BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 13 września 2025, 23:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] M47N problemy po SWAP 320d 150PS
PostNapisane: 17 sierpnia 2010, 01:30 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: 320d
Kod silnika: M47N
Witam, po przekładce silnika mam same problemy, silnik zaczyna ciągnąc od około 3000tys obr/min
byłem już w paru warsztatach i po diagnozach komputerowych twierdzili:

czujnik ciśnienia doładowania - WYMIENIŁEM (ze starego silnika)
elektrozawór EGR i Turbiny - WYMIENIŁEM 2szt. (nowe niby pierburg z allegro)
EGR - WYMIENIŁEM (ze starego silnika + czyszczenie)
Przepływka - WYMIENIŁEM na BOSCH (nowa)

Diagnoza mechaników polegała na kasowaniu błędów i domysłów a ja wymieniałem po kolei jak leci, nawet oni stracili już pomysły, choć
nie do końca, bo teraz niby turbina, ale niestety na to już się nie dam namówić, bo jak nie turbina to już nie wiem co wymyślą, tym bardziej,
że nie miałem z nią nigdy problemów w starym silniku, autko jechało jak trzeba ale po dłuższej jeździe po autostradzie z prędkością około
200km/h tłok się stopił, porysował cylinder itd. Więc wymieniłem silnik a turbo zostało z zajechanego.

Z tego co wyczytałem na forach BMW adaptacji przepływki i wtrysków nie trzeba robić, oni niby robili autko z 9.2003r z inpy odczytałem że DDE50, kupiłem interfejs i zainstalowałem INPE, bo już mnie trafiało jak jeździłem co 2 dzień kasować, żółtą kontrolkę od silnika.

Po odczytaniu błędów prze zemnie, cały czas jeden błąd, z tego co zauważyłem wywala go jak jeżdżę raczej spokojnie a może to tylko przypadek.
Macie jakieś pomysły, rozwiązania, co to może być za problem z takim zamuleniem autka???
Z góry dzięki za odpowiedź

PS. poniżej błędy odczytane przez INPA:

....


Te błędy po wykasowaniu pojawiają się codziennie

Z góry dzięki za POMOC.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N problemy po SWAP 320d 150PS
PostNapisane: 17 sierpnia 2010, 19:48 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: 320d
Kod silnika: M47N
Nikt nie jest w stanie mi pomóc?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL