mroova81 napisał(a):
Ach no i skoro problem występuje tylko rano, to jak pierwsze uruchomienie jest około godziny 10ej to jest OK?
Dzisiaj odpalilem samochod ok. 11 rano i cholera samochod sie nie dlawil i przyspieszal jak nalezy.
Co jest grane ???
Wyjalem tez przeplywke, chyba mam Pierburga (nr z przeplywki 7.22684.07) i wygladala jak nowa.
Wiec pewnie jest ok.
muda44 napisał(a):
Sportowy filtr powietrza znacznie przyspiesza zużycie silnika a zwłaszcza turbiny.
A niewiele daje w stosunku do zmiany programu...
Ale lipa, nie wiedzialem, a troche filtr kosztowal, ale przeciez jakby taki faktycznie byl do bani
to K&N by czegos takiego nie zrobilo.
muda44 napisał(a):
Zamień ten zawór z zaworem od AGRa...
Mam stary elektrozaworek, ktory jest chyba ok, wyczyscilem filter na nim przy okazji,
bede musial zamienic spowrotem na stary.
Na ten przy AGR (EGR) nie ma sensu zamieniac bo AGR jest czysty, wlasnie jestem po demontarzu kolektora.
AGR jest czysty, zero sadzy, wiec pewnie sie zacial i jest zamkniety caly czas. Nie wiem czy to dobrze w sumie.