BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 15:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] 530d - przy włączonej klimie auto wpada w wibracje
PostNapisane: 25 maja 2007, 12:31 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
Od razu mówię, że kompletnie sie na tym nie znam :wstyd:

jak włączam klimę samochód wpada w wibracje - czasem mmniejsze (nie przeszkadza) ale czasem na biegu jałowym to buja autem jak na morzu. wymienione mam koło dwumasowe - bo chyba ono odpowiada za wibracje, ale autem buja nadal. Pomocy bo dostane szału :45:


Ostatnio edytowano 27 maja 2007, 09:18 przez bierute, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2007, 22:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: TarnĂłw
a moze masz pektniety wentylator klimy ? np wyrwane jedno piorko albo cos.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2007, 22:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
pierwszy trop. sprawdzimy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2007, 12:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 268
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E39
Wtryskiwacze sprawdz. Mam to samo. Okazalo sie, ze nie trzymaja cisnienia na niskich obrotach. Sa teraz w serwisie boscha na slasku. W poniedzialek sie dowiem ile mnie to bedzie kosztowac. Pierwsza wersja byla, ze w ogole sa walniete dwa (zapieczone, regenerowany 1000pln :/ ) na szczescie to sie nie potwierdzilo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2007, 15:36 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
informuj mnie pls o efektach i kosztach 8-[


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2007, 16:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
bierute, ale po wymianie koła to przecież ustało... :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2007, 18:36 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
tak mi sie wydawało na początku - wiesz jak to jest po odebraniu auta z warsztatu - euforia i braki trzeźwego myślenia. teraz drga mniej niż przed wymianą, ale i tak wkurza. kumpel w seacie leonie ma to samo, i mówił, że to peknięty wiatrak klimy. musi wymienić cały moduł za 700pln, bo samego wiatraka ponoć nie można. nie wiem tylko gdzie to sprawdzić: u speców od klimy czy w zwykłym warsztacie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2007, 19:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: TarnĂłw
sam zobacz, podnies maske zobacz na chlodnice klimy i obracaj tym wiatrakiem i przegladnij.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2007, 16:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 268
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E39
Okazalo sie, ze wtryskiwacze nie trzymaja cisnienia na wolnych obrotach. Koszt regeneracji 350 PLN od sztuki, ale teraz mam spokuj z nimi. Poczyscili wszystko i jak funkiel nowka :P nastepne 300k moze przejade :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2007, 17:54 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
Szary, gdzie zrobiłeś diagnostykę i regenerację wtrysków?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2007, 08:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Warszawa WB
Pytanie tylko czy szarpie silnikiem czy wentylatorem

_________________
Autoelektronika. Elektryka. Mechanika. PrzeglÂądy. Warszawa ul. PotaÂżowa 27 Pn-Pt 9.00-17.00 0694679252 Maciek. Tanie czĂŞÂści i oleje!
UWAGA!! Pomoc techniczna TYLKO przez forum.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2007, 09:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: O-ka
Moje BMW: e60 LCI
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112028
Szary76 napisał(a):
Wtryskiwacze sprawdz. Mam to samo. Okazalo sie, ze nie trzymaja cisnienia na niskich obrotach. Sa teraz w serwisie boscha na slasku. W poniedzialek sie dowiem ile mnie to bedzie kosztowac. Pierwsza wersja byla, ze w ogole sa walniete dwa (zapieczone, regenerowany 1000pln :/ ) na szczescie to sie nie potwierdzilo.

Miałem tak samo wtrysk jeden walnięty trząsło jak galareta. Najlepiej serwis boscha diagnoza wtrysków lub aso. kupiłem za 800zł nowy firmy bosch ale stary trzeba oddać jak nie to jeszcze 250zł kaucji. hhmmm polskie paliwo dla CR do katorga.

_________________
Moja była e39 viewtopic.php?t=4023 strona 5
Obecna e60 viewtopic.php?f=6&t=112028


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2007, 09:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 268
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E39
No serwis boscha robil. Warsztat w ktorym robie wyslal gdzies na slask (jak chcesz moge sie zapytac). Cienki cos tanio kupiles, mi powiedzieli, ze regenerowny 1000 a nowy kolo 2500 :/ Jutro odbiore to zobacze jak chodzi :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2007, 12:15 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
Cytuj:
Pytanie tylko czy szarpie silnikiem czy wentylatorem

szarpac nie szarpie, tylko buja autem.

wczoraj zauważyłem że na klimie auto dużo gorzej jedzie. i czasem puszcza czarne... bąki...
raz więcej mocy raz mniej. kurka wodna.
jak pomyślę, że znowu musze na pare dni auto odstawic to mnie krew zalewa...
cienki21 napisał(a):
Miałem tak samo wtrysk jeden walnięty trząsło jak galareta. Najlepiej serwis boscha diagnoza wtrysków lub aso. kupiłem za 800zł nowy firmy bosch ale stary trzeba oddać jak nie to jeszcze 250zł kaucji. hhmmm polskie paliwo dla CR do katorga.

no właśnie - jak galareta. a z kolei słyszałem że wtrysk to koszt powyżej1000PLN. kupiłeś nówkę za 800 czy regenerowany?

Cytuj:
No serwis boscha robil. Warsztat w ktorym robie wyslal gdzies na slask (jak chcesz moge sie zapytac). Cienki cos tanio kupiles, mi powiedzieli, ze regenerowny 1000 a nowy kolo 2500 :/ Jutro odbiore to zobacze jak chodzi :)

szary76 - dawaj znac jakie efekty, koszty no i gdzie robiłeś... chyba mnie to nie ominie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2007, 15:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: O-ka
Moje BMW: e60 LCI
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112028
hhhmmmm wygląda jak nowy ale pewnie renegerowany przez firme bosch kupiłem w hurtowni fota zapakowany w orginalne pudełko tylko musiałem oddać stary.

_________________
Moja była e39 viewtopic.php?t=4023 strona 5
Obecna e60 viewtopic.php?f=6&t=112028


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2007, 17:11 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
w środę jade do Boscha na ul.Sokratesa 15. zobaczymy co magicy powiedzą. a do tej pory podłoze sobie poduszeczkę i wezme aviomarin, gdyby bardzo bujało...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, 20:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
właśnie wróciłem z boscha na ul.sokratesa po wymianie wszytkich końcówek wtryskiwaczy, czyszczeniu instalacji, wymianie uszczelek i innych pierdół. zostawiłem prawie 4 tysie. drgania są nadal. szału dostanę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, 21:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 268
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E39
Niestety to samo u mnie :/ Ale w zeszla srode walnal mi pasek klinowy :/ x2 Wymiana obejmuje jakies kola a jedno z nich ma tlumik drgan, jutro odbieram wiec zobacze czy dalej tak samo. Jak nie to radze sprawdzic pasek i rolki :P

A tak btw. jak na wymiane to malo zaplaciles :P Moze regenerowali..... :> Aaaa doczytalem, ze same koncowki wymienili. Ja zaplacilem kolo 2400 z wymiana tych uszczelek i co tam jeszcze trzeba bylo. No ale u mnie regenerowali.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2007, 13:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 268
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E39
Pozostalo bez zmian. Serwis sugeruje, ze podczas wizyty u "tiunera", gdy wymienialem przeplywke za pierwszym razem, zostala zastosowana nie taka jak powinna. Pomierzyli ilosc powqietrza jaka przepuszcza z danymi z fabryki i wyszlo ze jest roznica 100cm3 i przez to moze bujac :/ Musze pojechac do tego ultra tuningowca (dodatko zwalil cos z sterownikami bo mi ASC wywala bledy czego nie bylo przed zmianami :/) i klucic sie. Szkoda tylko, ze ze wzieciem faktury ociagalem sie i w ogole zapomnialem. W najgorszej sytuacji czeka mnie wizyta w ASO i przeprogramowanie sterownika :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2007, 23:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: BiaÂłystok
czytam ten post i ten wcześniejszy z dwumasówkami i chyba nie zasnę. jak to się skończyło? u mnie buja na webasto, rano sprawdzę czy na klimie też :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL