BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 lipca 2025, 07:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [e46] Problem z temperaturą silnika 320d
PostNapisane: 9 października 2010, 12:58 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
SIEM - masz objawy nieodpowiednio odpowietrzonego ukladu lub zepsutego termostatu -najpierw dobrze odpowietrz i jesli dalej bedziesz mial problemy to wymien owy termostat - jesli dalej bedzie ci temperatura fiksowala po dobrym odpowietrzeniu to obejrzyj czy ci plynu gdzies nie ubywa itp.itd.-termostat reaguje na temperature a nie na pocisnienie i jesli w gotujacej wodzie sie nie otworzy to jest do kitu-pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Problem z temperaturą silnika 320d
PostNapisane: 9 października 2010, 13:01 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
najlepiej by bylo gdybys podjechal do jakiegos warsztatu ,ktory ma przyrzad do odpowietrzania -piec munut roboty i masz spokoj i wiedze co i jak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Problem z temperaturą silnika 320d
PostNapisane: 9 października 2010, 19:10 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
siem - urzadzenie jest proste-trojnik z zaworem i gumowym korkiem ,ktory zaklada sie w miejce korka zbiorniczka wyrownawczego- do jednego krocca podlacza sie przewod od kompresora drugi krociec ma waz ktory idzie do wiaderka np. a trzeci wklada sie w owy korek -otwiera sie zawor - przeplywajace powietrze od kompresora wyciaga powietrze z wezow chlodzenia -gdy sa one juz plaskie zamyka sie zawor -odlacza waz powietrza i podlacza sie inny waz ktorym zaciagnie sie plyn po ponownym otwarciu zaworu - operacja prosta i skuteczna to tyle w skrocie w tym temacie - natomiast co do temperatury to sadze ze nadal masz powietrze bo musi wskazowka stac w pione po nagrzaniu sie motoru-pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL