BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 23:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Interpretacja diagnostyki 320d
PostNapisane: 12 października 2010, 21:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
Witam,
dziś kolega LUCZAR dokonał u mnie diagnozy przez INPA.
Moglibyście pomóc rozczytać wskaźniki? Nie pokoją mnie kąty wtrysku i chciałbym się dowiedzieć, co na to poradzić. Jeśli coś jeszcze jest nie tak, dajcie znać.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Interpretacja diagnostyki 320d
PostNapisane: 13 października 2010, 06:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: E46 330D
Kod silnika: M57TU
Garaż: http://www.car-connect.pl/index.php?opt ... cle&id=138
27 Coolant temperature heater - elektryczny przepływowy podgrzewacz płynu chłodniczego. Jak jest sprawny to rano jak sie włącza można zobserwować lekki skok obrotów. Gdzies na forum był temat, jak ktos to wymontowywał i sprawdzał.

Wskazuje, że przy danym obciążeniu kąt powinien być -1,50 (soll), a u Ciebie jest -1,62 (ist). Pytanie teraz do komuatych bardziej, czy jest to na tyle mała odchyłka, żeby się nia nie przejmować?

Błędny kąt może powodować zamulenie, wzrost zuzycia paliwa, dymienie i nieróną pracę.

_________________
Obrazek>>>KLIK<<<Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Interpretacja diagnostyki 320d
PostNapisane: 13 października 2010, 07:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
No to o dymieniu rozmawialismy, ale niestety nie udalo sie zaobserwowac. Spalanie wzroslo. Zalalem rowne 60L i mam 620km i rezerwe.. Do przejechania zostalo 90km.
Pozdrawiam.

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Interpretacja diagnostyki 320d
PostNapisane: 13 października 2010, 21:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
No i zatankowane, weszło 56,41L, a przejechałem 668km.. :dobani:

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Interpretacja diagnostyki 320d
PostNapisane: 13 października 2010, 22:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 3258
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Klekot M47
Mi ostatnio na 1010 km spalił 60,48L, czyli średnia 6.019 l/100km .
Większość po trasie :)

_________________
Moje BMW e46 Touring 99" - Fafik_____________________________________________Grosz do grosza... :)
///podpis niezgodny z regulaminem
Hobby: Sutenerstwo, kontrabanda, tkwienie po uszy w "układzie", notoryczna współpraca z WSI ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Interpretacja diagnostyki 320d
PostNapisane: 15 października 2010, 15:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
To masz szczęście, że tyle. Ciekawie, ile mi na trasie bierze.. :hyhy:

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Interpretacja diagnostyki 320d
PostNapisane: 18 grudnia 2011, 18:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: 320d
Kod silnika: M47
Witam
Trochę stary już temat, ale może ktoś coś podpowie.
Mam ten sam błąd w mojej e46 (M47), podobno jest w tym aucie podgrzewacz wody, ale w formie jakiegoś połączenia z układem wydechowym (dlatego może brac np płyn chłodzacy). Natomiast o elektrycznym podgrzewaczu nie słyszałem, jak go zlokalizować? Pytam bo musiałbym się tym zając.
Druga prawa tak "przy okazji", może ma ktoś wartości analogowe 1 i 2, wzorcowe, tzn. takie jak powinny być dla porównania, gdzie je ewentualnie znaleźć?.
A jeżeli chodzi o spalanie to ja na pełnym baku robię lekko 1200km....
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL