Rzucanie silnikiem to moze byc albo powietrze w paliwie (jesli zdarza mu sie zgasnac) lub jesli to tylko falowanie to pompa wtryskowa do regulacji a moze nawet regeneraji. Widze ze to Twoj pierwszy post wiec moze naswietle inne wazne tematy. Sprawy silnikowe sa obcykane na bmw-diesel.pl. Co do tych przelacznikow to dziwie sie ze wogle kupiles auto z taka rzezba. Obawiam sie ze instalacja elektryczna moze byc w oplakanym stanie. Jesli zamierzasz jezdzic tym samochodem to udaj sie do dobrego elektormechanika. Obawiam sie ze ogarnieie tematu tanie nie bedzie ale warto. Co do samych rzucania silnikiem to rozumiem ze wzystkie plyny i filtry wymieniles, jesli nie to zrob to (olej przynajmniej 10w). Potem jedz na kompa, dowiesz sie z grubsza co bume boli. Na kompe dobry fachowiec powie Ci w jakim stanie jest rozrzad, czy pompa jest dobrze ustawiona, czy moze jakies czujniki sa do zmiany. Potem warto sprawdzic swieczki zarowe, pompke w baku, czy nie cieknie wtrysk starujacy, sprawdzic czy nie leja koncowki wtryskow, visco czy jest sprawne, dwumas (moze byc przyczyna drzenia budy podczas wolnych obrotow i gaszenia).
Silniki TDS maja watpliwa opinie bo jak trafisz na wyeksploatowany egzemplarz to naprawy sa dosc kosztowne. Twoja instalacje elektryczna zle wrozy, jak bedziesz mial jeszcze jakies pytania to wal smialo na pw lub w tym temacie.
|