kajzer napisał(a):
przecież umieściłem cudzysłów
chyba każdy wie o co chodzi.....
widzę że zamiast pomóc tutaj dostaje się ostrzeżenie
dzięki
Ok, dam Ci przykład ...
Nie ukrywa że poczułem się "Skonfundowany",w związku z tym postanowiłem nie być "Prokrastynatorem" i dostajesz drugiego OSTA.
Ost za brak dużej litery na początku zdania, oraz brak znaków interpunkcyjnych.Na forum się pomaga i chętnie Ci pomogę................ mam nadzieję.
Silnik w Twoim aucie jest zasilany paliwem dzięki pompie VP44 ,ten wynalazek firmy BOSCH miewa dość często kłopoty z samym sobą.
Pompa ta między innymi ciekawymi wnętrznościami, posiada dwa zawory.
Jeden odpowiada za dawkę paliwa ,drugi zaś za "kąt wtrysku" lub "początek tłoczenia" jak kto woli.
Gdy jeden z zaworów zacznie się przycinać może spowodować charakterystyczne drżenie silnika.
Podobny objaw może dawać również niepoprawnie działający wtrysk ,lub błędne informacje podawane do komputera przez halotron.
Dużym prawdopodobieństwem jest to, że błąd niesprawności któregoś elementu, został zapisany w DDE3.
Na początek, sugerował bym podłączenie auta pod urządzenie diagnostyczne .
Pozdrawiam Krzysiek