Witaaam! Wszystkich po długiej przerwie. Mam kilka problemów z autem, którymi chciałbym się z wami podzielić

Za wszystkie sensowne i niesensowne odp z góry thx
a więć po koleji...
1. Ost. przejechałem się z kumplem moją 318 i powiedział mi że mam coś nie tak z mocą silnika. Wspominał coś o przepływówce, przepustnicy. Dodam iż on nie ma bety ale uznał, iż na 3 biegu nie pracuje jak powinna tzn powinna zbierać się szybciej powyżej 3 tysi obrotów.Ja w sumie nie miałem jak porównać bo to moje pierwsze e46 i od zakupu myślałem że tak musi być;/ Pytam więc was czy jak wciskam max gaz to na trójce auto lepiej powinno się kręcić. Dodam, iż mam 118KM Postanowiłem to spr. przy zmianie biegu na 3 i ciskając do dechy mająć. np 60 z hakiem lub 70 na zegarze obroty spadają mi do 2 po czym rosną ale powyzęj 3 to powoli strasznie.... czy tak być powinno? Na dodatek jadąć 90 wrzuciłem trójeczkę to obroty były przy 4-5 tysi więc chyba oki? ale nie wiem dlatego pisze ;d Kumpel mówi że auto powyżej 3 tysi powinno dopiero dobrze pracować;/
2. Drugi problem błahostka w porównaniu z pierwszym. Biały lewy przedni migacz wypadł mi dawnoo podczas jazdy coś chyba złamało się w środku. Oczywiście działa bo był na lince. Skleiłem go w zimę bo to dawno było ale widać teraz ślady kleju wewnątrz niego. Nie fajnie to wygląda niby się trzyma ale mam pytanie. Czym najlepiej go przykleić?Żeby nie było śladów wewnątrz klejenia;/ i czy warto kupić nowy? Wymieniał ktoś?
3.Ost. problem z kasowaniem km. Kupiłem ramki na zegary zamnotowałem. Teraz przycisk do kasowania km nie działa. Nie jest złamany poprawnie go zmontowałem podczas skręcania ale mimo to nie dociska się. Drobnostka ale wkur..... Strasznie Próbowałem 3 razy skręcać i za każdym razem nie działał ehhh. Czy można coś z tym zrobić? Nie sądzę, żeby był ułamany;/
To wszystko na tą chwilą z irytujących mnie rzeczy thx za przeczytanie wypocin

i jakieś dobre rady raz jeszcze.
Pozdro Forowicze;)