BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 czerwca 2025, 12:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [EXX] Sprawność sportowych amortyzatrów na przeglądzie
PostNapisane: 8 lipca 2011, 11:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 593
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E24, E60
Kod silnika: M30B35, M57D30TÜTOP
Witam,
Wczoraj robiłem przegląd mojej E30 i poprosiłem o sprawdzenie amorków na szarpakach. Wyszło po 85% z przodu i po 40% z tyłu. :zdziwko: O dziwo z tyłu amorki wydają się jeszcze "trzymać" i bardzo mnie zdziwiła taka niska sprawność. Co prawda samochód nie prowadzi się idealnie (w porównaniu do innych E30 którymi jeździłem), ale byłem przekonany że to uroki budy cabrio :|
No i mam teraz pytanie:
Moje amorki to Koni Sport z regulacją twardości (żółte) - czy to że to są skrócone amorki, o zwiększonej twardości może wpłynąć na wynik na szarpakach? :niepewny:
Bo nie wiem czy to normalne, czy może już szukać kogoś kto mi je zregeneruje ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [EXX] Sprawność sportowych amortyzatrów na przeglądzie
PostNapisane: 10 lipca 2011, 11:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 411
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E46 328i / E46 320Ci
Kod silnika: M52TUB28/ M54B22
Nie masz przypadkiem z tyłu opon typu runflat? bo wiem zę to diametralnie zmienia wynik pomiaru ja mam zaiweche eibach pro kit 2 letnią -30/-15 i 2 letnei amory bilsteina B4 z przodu zwykłe opny z tyłu runflat wusżło mi prżód po 75% ostanio na przeglazie tył po 50 ;) a rok temu było wiećej z tyłu niż z przodu a miałem wtedy zywkłę opony z tyłu

_________________
BMW KLUB SZCZECIN
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [EXX] Sprawność sportowych amortyzatrów na przeglądzie
PostNapisane: 10 lipca 2011, 11:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
Podjedź jeszcze na inną stację i porównaj pomiary.

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [EXX] Sprawność sportowych amortyzatrów na przeglądzie
PostNapisane: 11 lipca 2011, 08:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 765
Lokalizacja: O-ka, PL
Moje BMW: e91 touring ///M
Kod silnika: N47
Kolego nie martw się. Stacja powinna (ale niby skąd miał diagnosta wiedzieć?) ustawić test na tyle na "sportowe zawieszenie". Takie rzeczy się mówi i diagnosta by wiedział co z tym zrobić ;)

Moje -M-pakietowe zawieszenie też wychodziło na zwykłej stacji mizernie, aż jeden diagnosta zwrócił mi na to uwagę, że mam sportowe zawieszenie i na "sporcie" powinien testować. I wyszło bdb ;)

Sportowe amory oraz sprężyny mają obniżony skok, a to bardzo ważny parametr.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL